Chgr Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Hei jeg har litt erfaring med løse ringer.. som sakt så lyser disse også svakt i dagslys. (vanlige med leds i enden.) men det selges også løse ringer som fungerer som lys rør. disse er mye dyrere men lyser mye kraftigere. Begge deler kan en få kjøpt på ebay.com jeg har kjøpt der. er fra utlandet men ingen prob. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Tenker enda på hvilke angel eyes jeg skal ha.. Hella lyktene er helt klart penest når de er avslådd, de er så jævla klare.. Konge fett! :) En annenting som er med Inpro / FK er den glippa mellom blinklys og hovedlykt.. Det ser ikke bra ut.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 hvor får man kjøpt de rimeligste angel eyes henne? må være chrom da jeg har chrom sideblinkers. noen som vet en plass de selger dette rimelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg