jørn bergflødt Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Har ringt rund over alt, og ingen vil ha den?? Skal til å med stå på ei tante på 45 år?? Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Kjøpe min? ;) Hadde Gjensidige før, bytta nå til Vital pga bedre pris. Er gjennom nettbanken i Dnb/Postbanken iallfall der. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by borabora Kjøpe min? ;) Hadde Gjensidige før, bytta nå til Vital pga bedre pris. Er gjennom nettbanken i Dnb/Postbanken iallfall der. Er gjennom nettbanken i Dnb/Postbanken iallfall der. ??? Hva mente du med detta?? Tror din S3 blir i dyreste laget? Skal mest sannsynlig hente en fra Tyskland! Selv om din er drit rå, må jegsi. Ringte Gjensidige men de sa nei! Så håpløst det der. Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by jørn bergflødt Er gjennom nettbanken i Dnb/Postbanken iallfall der. ??? Hva mente du med detta?? Tror din S3 blir i dyreste laget? Skal mest sannsynlig hente en fra Tyskland! Selv om din er drit rå, må jegsi. Ringte Gjensidige men de sa nei! Så håpløst det der. Dårlig forklart, brukte nettbanken min til å bestille forsikringa. Får ikke gjort det andre steder, så om du har nettbank i en av de 2 kunne du prøvd der. :) Tja, litt dyr men får mye mye gromdeler.... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg