Gå til innhold

Vanskelig å kjøre på vått føre?

Ranger emnet

Toyota R

Anbefalte innlegg

Jeg måtte smile litt på vei til Drammen i går, kommer nedover lierbakken og får se en porsche boxter som ligger godt kvestet i skråningen langs veien oppover der! Han har vært keggas vettu.. En times tid senere skulle jeg inn til oslo, og rett utenfor Land Sjø og fritid hadde det smelt skikkelig, tror det var 4 biler innblandet, og den som hadde fått smellen mest var en volvo xc70, den blir ikke en bil igjen tror jeg.. Håper ingen ble skadet, og at det ikke var noen herfra som ble litt bil fattigere!

Forresten så er det kick å passere 200 km/t i 60-sona på Bærums Verk med en Audi Allroad;)

Og NEI, det er ikke tøft, og NEI jeg vil ikke lage en lang diskusjon ut av de 2 siste linjene! OK? hehe..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Originally posted by Kjetilr

poenget med dette er?

Dette er en offtopic, og jeg nevner bilrelatert om hvor lett det tydligvis er å miste kontrollen på vått føre!

Hvorfor skal noen alltid kverulere her inne? Finn på noe annet, riv av en teipbit og lek med den, eller rett ut en binders eller noe!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by clone baby

Syntes det var ett fint inlegg jeg. Men hvis spørsmålet var om det er vanskelig og kjøre på vått føre, så er svaret ja :)

Så veldig vanskelig er det da ikke... Hehe

Om det er vanskelig på vått føre hva er det da på vintern ? Umulig å kjøre?

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det er morro og kjøre på vått føre.. ligger jo så si bredt i alle svingene da.. noe jeg ikke klarer så bra på tørt.. siden jeg kjører 318i :)

Men har inntrykk at folk med dyre biler tror at alt går bra siden de har elktronikk..

og kommentar til de 2 siste linjene.. Omfg, hvor da? ved skolen eller? eneste rette strekningen jeg kan tenke meg..

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ReWrite

Synes bare det er morro og kjøre på vått føre.. ligger jo så si bredt i alle svingene da.. noe jeg ikke klarer så bra på tørt.. siden jeg kjører 318i :)

Men har inntrykk at folk med dyre biler tror at alt går bra siden de har elktronikk..

og kommentar til de 2 siste linjene.. Omfg, hvor da? ved skolen eller? eneste rette strekningen jeg kan tenke meg..

Sletta ved skarva skole der, fra den "store" bussholdeplassen og mot kolsås der! Moro:)

Forresten kult at ikke alle slaktet årets post da, kjeder meg bare så utrolig på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ReWrite

yes, enig med deg, men jeg tenker på vann planing som er det vanskelig ved vått føre.. seff ligger man bredt når det er vått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaR

Hehe, stilig bilde, men hvordan tør du å legge det ut når du sitter nederst til høyre der? Jeg tør hvertfall å gi gass da, noe du aldri tør ut fra statoil:)

ja det er dritkult å gi gass på 1ste gir ut fra en parkerings plass. :rolleyes:

og hvis du tror man må være tøff for å gasse så er det helt feil, trenger bare være idiot! tenk litt på det du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboCG

Nå ble det plutselig feil å poste når man har sett ulykker osv og nå da? Hvem er det som har downs sier jeg ass... erre mulig

nej altså greit det, men detta var egentlig ganske tåplig og det var egnentlig ikke en kjempe thread for å si det sånn. Og ang. det bildet så var vel det mest ment som en spøk. Men jeg tror jeg må gi meg med å spøke. (mange som ikke skjønner sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider