Gå til innhold

Vanskelig å kjøre på vått føre?

Ranger emnet

Toyota R

Anbefalte innlegg

Originally posted by LilleGud

nej altså greit det, men detta var egentlig ganske tåplig og det var egnentlig ikke en kjempe thread for å si det sånn. Og ang. det bildet så var vel det mest ment som en spøk. Men jeg tror jeg må gi meg med å spøke. (mange som ikke skjønner sånn)

Skjønner selvsagt greia med bildet, men det er på en måte vanlig å bruke de når det er helt mongo tråder.. Det her har jo uansett noe å gjøre med bil.. jeje er vel uansett ikke så mye å diskutere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jens

Dette er vel femtende gang Lillegud slenger ut dette bildet, og det er jo sååå hysterisk morsomt hver bidige gang! :rolleyes:

Du må ikke kommentere tråder du ikke synes noe om, vettu...

neeej detta var nytt! ;) har mange u see.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Nei nå må noen ta fra deg digitalkameraet lillegud. Familien din må begynne å bli lei av å måtte posere hele tiden :)

Men, hvor mye plass er det egentlig i baksetet i S14? Går det greit for karer over 180cm?

*kremt*... Ekke noe familie på bildet der!

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Nei nå må noen ta fra deg digitalkameraet lillegud. Familien din må begynne å bli lei av å måtte posere hele tiden :)

Men, hvor mye plass er det egentlig i baksetet i S14? Går det greit for karer over 180cm?

veeeel.. plassen i baksetet på s14 er ikke akuratt noe å skryte av.

bak meg som er ca 2m er det ikke plass til noen med mindre dem har bena på fanget til vedkommende bak passasjer setet.

bak passasjer setet er det forsovigt plass til en. men ikke spes behaglig over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MSpeed

@ ToyotaR

det var vell ikke du som sto ved Rud VGS idag??? og som ga full pine når du kjørte derfra???

Hvilken bil var det jeg kjørte? Det kan nok stemme skjønner du, men jeg kjører en annen bil i dag enn det jeg pleier, har byttelånt litt i dag..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaR

Dette er en offtopic, og jeg nevner bilrelatert om hvor lett det tydligvis er å miste kontrollen på vått føre!

Hvorfor skal noen alltid kverulere her inne? Finn på noe annet, riv av en teipbit og lek med den, eller rett ut en binders eller noe!

Nå er jeg ferdig med bindersen og teipbiten og tenkte jeg skulle svare på spørsmålet..

om det er vanskelig å kjøre på vått føre så er svaret mitt nei.. bare å tilpasse hastigheten.. men i 200kmt så er det en annen sak...

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, fikk du bindersen helt rett uten at den brakk? det er dritstress.. Neida, men tilpasser du farten, så går det bra! Det hadde begynt å tørke endel når vi gasset da.. Har respekt for våte veier!

hehe.. knakk faktisk... fornuftig å ha respekt for naturens lover..:)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn med prøveskilter ja, hehe... Det kan stemme det, vettu! Gøy å råne ved Rud, alltid noen strøkne ladies der og sånn.. De snur seg etter focus`en oxo da:)

hehe...er ganske mange strøkne jenter der ja;) ;)

kjører du en focus til vanlig??

Btw: hvor mange hester er det i audin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra har jeg sett ja..

Kjører en svart Focus til vanlig ja, senket med noe 17" og greier, deilig bil ass, jeg er kjempeglad i den!

I den audien er det 2,7 BiTurbo med 250 hk, og det er en nydelig bil å kjøre! Men den jeg kjørte er brukt, og jeg vet ikke om jeg ville gitt 600 000 for den, spesielt ikke med grønt skinninteriør!!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider