Gå til innhold

Vanskelig å kjøre på vått føre?

Ranger emnet

Toyota R

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Originally posted by MSpeed

grønt skinn interiør puke ;)

skakke bort til rud å råne litt i morra a?:D :D

Ja, de setene er gode å sitte i, men ikke noe mer!

Begynner ikke på jobb før kl 12.45, så det er god sjans for at jeg ragger forbi der et par ganger i storefritider, men det blir med focusen, audien er levert tilbake, bare en bil jeg var "veldig interessert i" liksom.. Fet å rævkjøre liksom! hehe.. Du får bare stoppe meg hvis du ser meg utenfor der, jeg biter ikke! ser det ut som at jeg har en grunn til å kjøre der og greier:D Sort focus som skiller seg ut litt, du legger vanligvis merke til meg når jeg kommer..... kjørende altså:)

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det inntrykket jeg har fått av jentene på skolen er at de er utrolig lette på tråden hvis du skjønner hva jeg mener:D men du må bare finne de rette jentene..er ikke alle som er så lette på tråden:( :D

kanskje jeg skal stå der med et svært skilt hvor det står MSpeed så du kan se meg:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det den lillaaktige som pleier å stå parkert på enden av bygget der? Isåfall så kjenner jeg han som eier den, Morten heter han.. 200sx s14-a, stilig å se på, men det er vel alt egentlig, bilen er ikke i spesielt god stand virker det som!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan godt hende det er den...ekke helt sikker på om det var litt lilla i lakken men...ekke helt sikker hvilken ende du mener men den pleier å stå ved enden ved der mekken har verksted..er det den enden du mener??

er så sinnsykt kult å høre når han gir full pine og girer...ahh...den lyden av pop off ventilen er så digg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider