Gå til innhold

Noen som kjenner til nye chrysler?

Ranger emnet

Toyota R

Anbefalte innlegg

Jeg lå på e18 her en dag, og ble forbikjørt av en skikkelig spesiell chrysler, så nesten ut som blanding av crossfire og en bentley, sinnsyk front og greier, og det virket som om det var bra skyv i den! Noen som vet hva dette kan ha vært?

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok det .. mens i europa er både sedan og stasjonsvogn solgt som 300C

foresten så er de bygget på gammle E-klass ... Chrysler bruker altså gammelt Merc avfall :P

Altså

slik ser den ut i norge som stasjonsvogn..

norm_11_300C_Touring_2003_Eu.jpg

og slik ser den ut i statene som stasjonsvogn

norm_1_Magnum_RT_MY2005_USA.jpg

Dodgen var litt tøffere egentlig.. synd det er typisk amerikansk interiør da .. billig plast så det suser

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en slik i går jeg også. Den kjørte forbi da jeg ventet på bussen.

Har sett en for en stund siden også. Det kan tyde på at det finnes to stk i Trondheim (ihvertfall en).

Utrolig pen bil, men jeg har aldri sett interiøret på en. Jeg fant den ikke på chrysler.no av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig! Er den gullfarget og DK-registrert også eller? Det var en tøff bil å treffe på veien, synd det finnes så lite info om den på nettet foreløpig, får vel stikke til Chrysler en dag og smiske litt..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider