mazdafun Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Hei. Da har man fått seg en Cosmo også. Kom idag i stooor container sammen med en FC, SA og en cosmo delebil. Det er en sort med gull nede, sport-versjon, stoff interiør, CD-spiller (org), etc. Selvfølgelig 20 B motor. Helt standard. Kilometerstand er kun 76 700 km, men det som er ekstra gøy er chassisnummeret. Har lavt nummer på FD'n min (nr 19 av båndet), og Cosmoen er nesten like "ung" i nummeret. Den er nummer 64 av første produksjon. Strøken inni, ganske fin utvendig også. Bilder kommer. For en fin dag :) Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Hvor er bildene? Vil se :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Grattis med døds fet bil! Digger Cosmo.... Grattis! Gleder meg til å se bilder og se den på treff!!!! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Hei. Her er ferske bilder fra idag. Råtass har misbrukt cosmo'n i over 100 mil nå. Litt vask, polering og generell TLC var på sin plass. Endelig tilbake, og etter ett automatolje-skift, bærer det rett inn på en tørr låve for en god (vinter-)sesongs søvn. N-joy ! Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 *sikle* Så utrolig deilig bil!!!! Grattis nok en gang :) Hvordan er det å få skilter på en sånnen jente? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Hei. Eneste mulighet (-helt lovlig) er på historisk grunnlag. Er ikke noe must for meg med skilt. Prøveskilt fungerer bra, og er billig når jeg tenker på hvor lite denne bilen kommer til å bli brukt. Den er mer ett rullende museum for meg. Kanskje det blir skilt etterhvert, men det er nok noen år til. Imellomtiden kjøper jeg prøveskilt og "flytter" den rundt fra treff til treff. Det er selvfølgelig ett stort ubehag å måtte kjøre den på veien mellom treffene, men alt for at kunsten skal nå ut til folket.:D Bilen er forresten enda tidligere produsert enn jeg trodde. Snakket med DMRH som er en wankelhistoriker i Australia. Han sa at de første 60 bilene som ble produsert kun ble testet av fabrikken, og kastet etterpå. Det gjør min bil til nummer 4 av samlebåndet ment for salg. Lurer på om 61,62 og 63 lever enda. Hvis ikke er dette den tidligste Cosmoen som er i livet. Ikke noe trimming, eller modifikasjoner som ikke er originale, for det er ikke lovlig mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Rå bil;) Kunne vel trengt et nummer eller 2 større felger;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Rå bil;) Kunne vel trengt et nummer eller 2 større felger;) Hei. Må holde den original, for det er ikke lov å skifte til deler som er uoriginale. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Grattis med ny bil. Håvard Siter Re 100 Rx 3 Rx 7 JC cosmo Rx8 mazda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Heisann!! Takk for lånet av Cosmo:-) hehe Var moro å kjøre den. Tror nok det blir et par cosmoer til i løpet av et års tid. Fikk meg en delebil fra Japan på samme container. Felgene til Mazdafun sin Cosmo er orginale:-) Det er moro da! Helt lik min ellers! Bra valg:-) :D Det er bare å gratulere med bilen!!!:dude: Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Måtte bare inn å ta en titt ettersom du nevnte du hadde cosmo, ser jævlig strøken ut denne :D :D Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Heisann! Må bare spørre, ble det dyrt? vanskelig å få fatt i en fin en? Har seriøse planer om å bytte ut Vetten med en slik, riktinok kanskje ikke før neste år. Men kanskje på tide å gjøre alt klart... Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Heisann! Må bare spørre, ble det dyrt? vanskelig å få fatt i en fin en? Har seriøse planer om å bytte ut Vetten med en slik, riktinok kanskje ikke før neste år. Men kanskje på tide å gjøre alt klart... Hei. Dyrt og dyrt..... Ca 70 lapper ferdig inn i Norge ink moms. Men det er vanskelig å få tak i. Skal du ha en, så kjapp deg litt. Er mindre og mindre av dem i Japan, spessielt med 3 rotor. Har nettopp ordnet en til en kamerat. Den kom på 70 Lapper. Type S, og 20B. Lav kjørelengde. Skikkelig snop bil. Tok en tur her om kvelden, etter vinterlagring. Hadde glemt hvor grom den er. Sinnsykt digg å cruise med + ett godt skyv når man gir gass. Som å ta av med ett fly ! I tilegg kan man være rampete med den :) "D for that way", full gass, og ojsann! der spant bakhjula ja :rolleyes: mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Fet bil, er det mulig å få de med venstrestyring og? Eller er de kun for det japanske markedet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Fet bil.. Digg med 3 rootors wankel... grattis med fet bil... Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg