Gå til innhold

golf 2 selges i deler nå.. 89 mod...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei! Jeg trenger den dingsen som holder alt sammen på venstere side foran!?! Det vil si den greia som hjullagere sitter i og som den ytre drivknuta er festet i, og som holder alle bremse greiene på plass.. Regner med at du forstår selvom det ble litt klønete beskrevet.. Har du et hyggelig pris forslag på denne.. Det hadde jo også vært flott om hjullagere var i orden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Joey

Hei! Jeg trenger den dingsen som holder alt sammen på venstere side foran!?! Det vil si den greia som hjullagere sitter i og som den ytre drivknuta er festet i, og som holder alle bremse greiene på plass.. Regner med at du forstår selvom det ble litt klønete beskrevet.. Har du et hyggelig pris forslag på denne.. Det hadde jo også vært flott om hjullagere var i orden..

Jepp det har jeg.. Regner med at det er navet du er ute etter?? Hlullageret fungerer fint det.. Jeg betalte 500 kr for et nav jeg kjøpte til jetta'en min for litt siden før jeg kjøpte delebilen.. Og det var brukt.. Så rundt 300 kr eller noe?? Nesten halv pris av halv pris.. :) Alt skal bort så bare by..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarer for alle her nå jeg da..

Joey: Sendt sms.

Deeluxe: Interiøret går for et par tusen.. Har ikke veldig lyst til å selge det under den prisen.. Er meget pent og ikke "ihjelsittet".. Kan evt selge med dørtrekk (2dørs) og de trekka bak for et par hundre til...

GolfGTI8V1985: Bor midt mellom oslo og gjøvik. (oppland)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frakter du tingene? istedet for dasjen så vil jeg ha høyre bakskjerm ( fra den linjen som går litt under vinduet og med) om den er fri for hull og skader. Gir 500,- hvis du kapper den av....

Har et rusthull ( stor skade) under det plastskallet og på det nedre festet,samt bulk i hjulbue og stor rustskade rundt bensinlokk.

Bor like ved oslo, kan møtes på halvveien???

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henning_dt85

frakter du tingene? istedet for dasjen så vil jeg ha høyre bakskjerm ( fra den linjen som går litt under vinduet og med) om den er fri for hull og skader. Gir 500,- hvis du kapper den av....

Har et rusthull ( stor skade) under det plastskallet og på det nedre festet,samt bulk i hjulbue og stor rustskade rundt bensinlokk.

Bor like ved oslo, kan møtes på halvveien???

Karosseriet ble kjørt på høgger'n for 2 dager siden.. Synd du ikke sa fra litt før for da kunne det ha gått an.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Motor u/girkasse clutch og starter 1,8 monojet. 1500 kr. SOLGT!

Drivaksler h/v god stand. 400 kr pr stk.

Div eksosanlegg. 200/300 kr.

Tannstag uten servo 2 stk. 300 kr /250 kr.

Calippere foran 89 mod. 200 kr. pr. stk.

Bremseklosser foran nesten nye 100 kr.

frontseksjon komplett med lykter. 300 kr.

interiør meget pent GL grått velourstoff. 2000 kr.

taktrekk lyst 2 dørs soltak. 200 kr.

gulvteppe komplett grått stoff. 200 kr.

Dashbord komplett. 400 kr.

Speedometer med turteller. 300 kr.

sikringsholder. 100 kr.

Ledningsnett nesten komplett monojet. 200 kr.

Org ratt 89 mod. 100 kr.

Bakruter 2 dørs org. grønntoning. 150 pr. stk.

Bakstilling m/tromler funker ok. 500 kr.

"88" dører 2 dørs grå/grønn met m/ruter. 250 kr. pr. stk.

Bakdør 90 mod grå/svart venstre side. 250 kr.

Framdører gamle typen 4 dørs speil lakert komplett. 300 kr. pr. stk

Pumpe i bensintank til monojet. 200 kr.

Pumpe utenfor bensintank monojet. 400 kr.

Org reservehjul/nødhjul. 200 kr.

Masse gummilister, deksler,lister ++

Dørtrekk 4 dørs "88" dører blått stoff lite slitt. 400 kr.

Dørtrekk 2 dørs "88" dører grått GL. + plater bak. 300 kr.

Soltak m/mekanisme grå/grønn met. 200 kr.

Orginale baklykter med pæresokkel komplett. 300 kr.

Belter både foran og bak. 300 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BOS

Jeg har veldig veldig lyst på de '88 dørene, for det er noe jeg bare må ha!!!

Om du kan vente et par uker så kjøper jeg de, har nemlig gått uten lønn siden 1 juli så det er ikke så mye på konto om dagen(hatt ferie + jobb bytte)

Mvh

B.O. Sætra

90668411

Dørene har jeg antageligvis kjøper på som henter de i morgen eller til uka.. Hvis ikke sier jeg fra her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider