Gå til innhold

Lynauksjon, minstepris 1kr, mitsu 2.0 8v motor

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hva er galt med motoren til breisladden?

Jeg trenger forsovit bare en top som er så hel at den kan planslipes også er den i gang lissom.

Føler meg litt slem om jeg tar en motor fra noen som virkelig trenger den, pga en top?

Kan jeg kanskje få kjøpe toppen til breiskadden om det er noe å fikse på eventuelt gamle motoren ?

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Drøy'en litt, a (ble så mye avbrytelser mens jeg skrev denne

Tja galt, godt spørsmål.. den er jo ikke åpnet, men den blåser som f**n opp av påfyllingshullet, og ryker rimelig blått når den startes opp..

Det er antydet at overhaling av toppen (hovedsaklig ventiltettinger) og nye stempelringer skal gjøre susen.

største grunnen til at han vil ha den, er at da slipper han å være uten bil mens toppen overhales...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper motoren jeg om ikke brei'ings byr over meg... Er det feil top så kan han seff få kjøpe den av meg... litt billiger :)

Det vil si at jeg tar en kjapp titt på den så fort jeg får hentet den også kan jeg gi tilbake melding til ham eller.no

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei mye mer respons her enn det jeg hadde trodd også...

Jeg trenger vel hovedsaklig bare toppen. Sånn at jeg kan overhale den og samtidig ha bilen kjørbar frem til jeg for byttet topper....

Du får si fra hvis den ikke passer...

900kr hadde blitt for dyrt for meg da jeg egentlig bare trenger en brukt topp.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider