Gå til innhold

Noen spørsmål ang import

Ranger emnet

AJ82

Anbefalte innlegg

Begynner å bli seriøst sugen på en RX 7 nå... Skal prøve å spare alt jeg kan, for å få råd til en... Det jeg lurer litt på nå er priser. Har hørt mange har sagt at du må ut med ca 150k for en fin RHD fra Japan, som er helt greit.

Har sett litt på priser der nå, for eks. denne:

RX7 Tenkte på den til 980.000 yen..

Ser jo utroig fet ut :-)

Hvis jeg har regnet rett vil denne koste drøye 60k i Japan. Avgifter inn i Norge ligger vel omtrent også på 60k..

I tillegg kommer jo frakt og noen små ting.. Men hvor mye kommer egentlig i tillegg.. Ville jo tro at denne ville gått for mer enn 150k i Norge... Og da vil det si at disse tilleggene kommer på oppimot 40k.

Stemmer dette?

mvh

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om sider med biler til salgs i Japan på engelsk forresten?? Skjønner lite av det som står der nå....

Noen forskjeller i import mellom Japan og Australia... Priser og generell kvalitet på bilene?

Takknemlig for alle svar.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda hvet om masse sider, men de fleste holder jeg meg for meg selv :)

Og for å nevne det kaizousha.com er eid av den japanske mafiaen.

Jan-Tore

P.S. jeg skal til england på fredag og hente en 400hk singelturbo RX7 som jeg har solgt :)

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jantore

joda hvet om masse sider, men de fleste holder jeg meg for meg selv :)

Og for å nevne det kaizousha.com er eid av den japanske mafiaen.

Jan-Tore

P.S. jeg skal til england på fredag og hente en 400hk singelturbo RX7 som jeg har solgt :)

Hehe, er vel denne sida de fleste vet om tror jeg.

Ikke det at jeg kommer til å hente meg en bil derifra på egen hånd, men blir å importere en gjennom noen som kan det.. Men er jo artig å titte litt da ;)

Singelturbo ja... Frister litt det. Snakka med Håvard på CanalMotor idag, og har mye lyst på RX 7 nå....

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider