ibanez Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Hahaha, bra forsøk! Vel, jeg prøver meg på konken jeg og, men kan ikke love at jeg legger ut noe.. Edit: Hadde ett uheldig innslag av ett slags virus, som gjorde at jeg mista alt jeg hadde av bilder + photoshop.. Synd, syns jeg hadde kommet et stykke med bilen. Jeg skal prøve igjen når jeg får tak i photoshop igjen.. Om jeg ikke rekker det til fristen, poster jeg den sikkert uansett ;) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 En liten prøve mod. :ssip: Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 fram hjulet var veeeeeeeldig lite! Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 trodde mye av poenget var at man skulle sende inn posten til MSpeed, sånn at folk ikke skulle stjele ideene til hverandre? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Skal man pm`e Mspeed med bidragene? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 *ler* fikk meg en god latter der med "bidraget" til torlen meeeen, man kan og gi f* i å poste før den 14sept og da! ikke noen dum idè så slipper MSpeed å poste 40biler... mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 har aldri sagt noe om at dere skal sende en pm til meg med bildene dine..det blir litt vell mye arbeid på meg...men som startdf sier her..dere trenger ikke å legge ut bildet deres før den 14 sept... og har heller ikke sagt at den må brushes så copy å pasted er lovlig;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torlen Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 :( http://www.fjordtel.no/bilder/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 enhver klarer vell å se at det der er copypaste av HELE bilen... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Er jo litt rart at du har akkurat de samme BLÅ refleksjonene som den andre bilen da:D :D :D :D Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsdaniel Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 jaja, kanskje ikke det beste. men gjort et forsøk ialle fall....... edit: resize bildet, spoiler, tank lokk + neon & decals og ny bakgrunn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Du skulle kanskje resizet det til normal størrelse før du la ut. Nå er det vanskelig å gå ett helhetsbilde av bilen. Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 litt porshe 911 over den fronten dær.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Når bilen henger som på orginal bildet er det vell litt dumt å la den se maks senka ut når den henger der... Selv den mest senka bil vil nokk slippe hjula et par cm når den løftes, så lenge du har demping i det heletatt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 EDIT: Trukket tilbake arbeidsbildet av prosjektet mitt, i tråd med reglene for konkurransen. Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg