Kehsi Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by bmwknutn seriøst grusomme felger::eek: :eek: :eek: hehe.. ja, de er ikke veldig bra.. men det kommer en oppdatering med nye felger etterhvert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 jaja, dette var ikke lett:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by Wings_West jaja, dette var ikke lett:( Hva på den bilen der er det du har laget. Ser ikke ut som om det er 2 deler som originalen og modden har til felles. No offence hvis du har laget den, men jeg tror ikke du har laget den. Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 jeg har klippa ut deler fra en porsche og limt inn på det bilde man skulle modde,så byttet jeg bakgrunnsbilde!:pisser: :fingers: assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by Wings_West jeg har klippa ut deler fra en porsche og limt inn på det bilde man skulle modde,så byttet jeg bakgrunnsbilde!:pisser: :fingers: assman Er det noen deler fra originalbildet du fortsatt ser da? Hvis ikke kan jo jeg bare klippe ut en 612 oh lime inn på bildet og si at jeg har moddet den:rolleyes: Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by herbal Ferarri type Hummer :D veit at det ikke er veldig bra arbeid, men syns den ble litt kul.... SERIØST DENNE BØR VINNE!!! :eek: denne var skam FET :D likte denne veldig godt jeg nice work ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herbal Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by ZeIn SERIØST DENNE BØR VINNE!!! :eek: denne var skam FET :D likte denne veldig godt jeg nice work ;) Tusen takk!:D Kult å få sånn tilbakemelding av en skikkelig mester... Får se om jeg har en sjanse i konkurransen da... Siter Hell yeah!! BMW 325i (M) 87 mod. (Prosjekt original) BMW 318i Touring 96 mod. - VW Polo 1993 mod. [x]Audi 80 1993 Avant - [x]VW Polo 1991 mod. - [x]Audi 80cc 1,8 86 mod. - [x]Volvo 240 (bilcross bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Jaja. Nå er jeg så J****** dritt lei Photoshop så dette var nok min siste og værste modd. ble så irritert så jeg gadd ikke fullføre. slang på noen hjul i all hast og legger den ut her. jeg forventer og tape. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Her er min, gjort veldig mye.. Lyktene skal være sann, bare så dere vet det, helt like som f.eks på Datsun 240Z Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 veldig bra:) mangler bare detaljene nå;) Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Originally posted by bmwknutn veldig bra:) mangler bare detaljene nå;) Takk, kan du si hva jeg mangler så jeg kan gjøre noe med det:) ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 frontlykter kanskje.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Originally posted by jallis frontlykter kanskje.... Hvis du leser over skrev jeg: Lyktene skal være sann, bare så dere vet det, helt like som f.eks på Datsun 240Z Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Originally posted by Supraguy Hvis du leser over skrev jeg: Lyktene skal være sann, bare så dere vet det, helt like som f.eks på Datsun 240Z Men nå har 240z Glass over da;) noe ikke du har tegnet... :rolleyes: Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 my point Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg