GrevGrom Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 å kjøpe seg audi stv med større motor, er jo som å kjøpe en fremtidig flukt bil. Alltid er det audien som står igjen, stjålet og utbrent... jeg spiller høyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by GrevGrom å kjøpe seg audi stv med større motor, er jo som å kjøpe en fremtidig flukt bil. Alltid er det audien som står igjen, stjålet og utbrent... Har noen rappa bilen din? Eller kommenterer du bare at tyver setter pris på kvalitetsbiler ved ran? ;) - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by GrevGrom å kjøpe seg audi stv med større motor, er jo som å kjøpe en fremtidig flukt bil. Alltid er det audien som står igjen, stjålet og utbrent... også? skal ikke folk få kjøpe audi da? er det folk med Audi sin feil at ransmennene vil ha seg annonyme biler med: komfort, eleganse, motor og kjøreegenskaper når det virkelig trengs? Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GrevGrom Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Nei jeg har da ikke audi. Nekter ikke for at audier er fine fluktbiler heller...det er bare det at det er de bila som blir brukt :) Pass på din hvis du har en ;) jeg spiller høyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by GrevGrom Nei jeg har da ikke audi. Nekter ikke for at audier er fine fluktbiler heller...det er bare det at det er de bila som blir brukt :) Pass på din hvis du har en ;) Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GrevGrom Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 du må ikke være så aggressiv audifanatic, du er vel ikke aggressiv i trafikken? rolig og sindig!:cool: jeg spiller høyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by GrevGrom du må ikke være så aggressiv audifanatic, du er vel ikke aggressiv i trafikken? rolig og sindig!:cool: He he. er ikke agressiv, men hva var meningen med å lage denne topic'n? var det å få opp post nr ditt? Her på forumet så legger man ut litt mere nyttige topic's enn å advare folk mot at ranere vil ha seg Audi og helst RS2. S4 S6 osv. no hard feelings? :D Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas K Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Burde vært en spesialutgave som enten het Gangster Edition eller Audi Robbery! Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg