greenrallye Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Noen som vet om karbon dørsider til mk2? sånne helt flate uten noe dill. hehe. Evnt pris. Kan bytte med rallye skinn dørtrekk. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by greenrallye Noen som vet om karbon dørsider til mk2? sånne helt flate uten noe dill. hehe. Evnt pris. Kan bytte med rallye skinn dørtrekk. Bør vel strengt tatt ikke være for vanskelige å lage selv... Legge plastikk over siden og tegne av der hull til diverse knotter og slik skal være. Finne ett egnet materiale å legge slippmateriele på og peise på med karbonen.. Ta av karbonen, bruke plasten til å finne ut hvor du må ha hull... Skal jo være helt flate så det er jo greit å legge karbon da. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Det meste er ganske enkelt når man kan det. Jeg er ikke så stødig på stikksaga at jeg klarer å kappe ut så fine bøyer og slikt, så vil finne ut hva det koster å få tak i ferdige. hehe. Dørhåndtak og slikt skal jeg klare å lage selv. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Hør med disse gutta http://www.sce.se De kan garantert lage noen dørsider til deg. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg