Gå til innhold

Rå Primera GT? =) venn av meg kjøpte den her om dagen

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

Originally posted by Fashen

fetere felger? de er dødsråe. jepp er oxigen felger.

har like på almeraen min og de ser smutty bra ut :)

mente mer en tomme større felger for at det skulle være "perverst" ;) deisgnen er jo kul ja

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Seff var det en fet bil, men den er jo så og si orginal? utenom senking, felger, soting baklykter og lakkerte skvettlapper?

Trodde den sku verr råstyla da jeg trøkte meg inn på denne tråden her..

http://www.cardomain.com/memberpage/559185

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329

93 - Nissan Primera GT

Tidligere Biler:

86 - Honda Accord 2.0EX

86 - Honda Accord 2.0EX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ronnyprimera

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å punge ut med 50.000 ekstra for en gt, når du får en fin sri 130 hester til 100.000, så kan du bare bytte ut kamaksler, grenrør og skaffe deg effektanlegg til en langt rimligere penge, og mer hester!

For å ikke snakke om rimligere forsikring.

gjør du det samme med en GT er du oppi ENDA mer hester..

men 50tusen er jo litt peng da..

http://www.cardomain.com/memberpage/559185

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329

93 - Nissan Primera GT

Tidligere Biler:

86 - Honda Accord 2.0EX

86 - Honda Accord 2.0EX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen Primera, men jeg kan bare ikke fordra øyelokk på biler, det ser så simpelt ut. Det blir ikke noe bedre med en simpel farge som rød.

Og felgene ser kun bra ut i fart, for da går det rundt og rundt og rundt, slik at det er umulig å se designet på dem.

Ellers er bilen ordentlig god.

Fulgte fjortisen i passasjersetet med på kjøpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel gjøre akkurat det samme med sri som du kan med en gt når det gjelder tuning og hester?

Hvis både sri og gt satte inn større grenrør enn det gt'en har nå, og bedre effektanlegg, bedre kamaksler og bedre luftfilter og med justerbar bensininsprøytning, vil jeg tro begge bilene vil få helt lik ytelse uansett?

Begge motorene er SR20? Men det er seff stas å ha en gt, bare synd det er så dyrt i norge med alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Pen Primera, men jeg kan bare ikke fordra øyelokk på biler, det ser så simpelt ut. Det blir ikke noe bedre med en simpel farge som rød.

Og felgene ser kun bra ut i fart, for da går det rundt og rundt og rundt, slik at det er umulig å se designet på dem.

hehehe ho er vel 18 år men ho er veldig liten.. det skal jeg innrømme.. hehehe :D

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Pokker Otto, du får "skrevet" detlol

Trond Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NissanPrimera

Samme understell på alle primera`r;)

(bare en liten forandring fra P10 til P11. U-avhengig bak på P10 og stiv aksling på P11)

alle har ikke samme.. kansje samme system.. men demperne er nokk dyrere å bedre på en GT

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ronnyprimera

Du kan vel gjøre akkurat det samme med sri som du kan med en gt når det gjelder tuning og hester?

Hvis både sri og gt satte inn større grenrør enn det gt'en har nå, og bedre effektanlegg, bedre kamaksler og bedre luftfilter og med justerbar bensininsprøytning, vil jeg tro begge bilene vil få helt lik ytelse uansett?

Begge motorene er SR20? Men det er seff stas å ha en gt, bare synd det er så dyrt i norge med alt mulig.

Vill nokk tru at en gt går bedre uansett..

å så har vi delskinn,leselys,el speil, el vinduer bak, tårnstag,osv

:D :D :D :D :D :D :D

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider