Janj Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Noen som vet hva det koster for komplett turbo kit til min SR20De? Er ute etter en liten lavtrykksturbo slik at jeg slipper og bytte stempel og diverse... Vil ha pris på alt som trengs og hvor jeg eventuelt kan få tak i dette... må det importeres??:) Siter www.sprett.net http://www.sprett.net/modules.php?set_albumName=album30&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Skal du ha så skal æ å ha....... hehe :D Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janj Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Heheh ja d e greit:D Men nån sir at det koster ca 20.000,- for komplett lavtrykksturbo kit mens nån sir at det koster 20.000,- for bare turboen... Siter www.sprett.net http://www.sprett.net/modules.php?set_albumName=album30&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 hehe.. t25 turbo kan du få for 1000 kr brukt.. Er ikke mange turboer som koster 20.000 kr som er noe poeng å pakke i en primera uten å bygge om alt annet totalt Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Hmm.... SR20DE? hadde vel passa med en turbo fra s14/s14a da? Siden det er SR20DET? :) Correct me if I`m wrong. Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by rival Hmm.... SR20DE? hadde vel passa med en turbo fra s14/s14a da? Siden det er SR20DET? :) Correct me if I`m wrong. Dem sier det passer.. samme blokka.. men du må bytte litt innmat å styringsenhet... men det er lettere med en sunny gti-r motor.. når man tenker på fordeler å sånt.. at man slipper å bytte om på den ... osv Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 hva med en SR20Di motor da? noen som har testet turbo på en slik en? og vil det funke spez bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by sony606 hva med en SR20Di motor da? noen som har testet turbo på en slik en? og vil det funke spez bra? hehehehe.. ikke for å være ekkel, men har du ikke andre ting å prioritere enn turbo med den motoren din sony ?! :cool: Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 heh, joda. men bare lurte sånn egentlig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Sierra Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Eehh er ikke Di og De omtrent like og ikke lik DE ? Min Di har single point ignition, trodde De også hadde, mens DE har multipoint. Eller er jeg på jordet? Morten Siter MS Audi S4 Renault Trafic Monza 2,5E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 di har mekanisk injection. Det har ikke "de" Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Mike Sierra Eehh er ikke Di og De omtrent like og ikke lik DE ? Min Di har single point ignition, trodde De også hadde, mens DE har multipoint. Eller er jeg på jordet? Morten jah, "Di" har single-point injection mens "De" har multi-point, samme har DE :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.