Gå til innhold

Er det mange som har VW med NAVI MFD her på forumet?

Ranger emnet

TOP GUN

Anbefalte innlegg

Originally posted by rairai

Nei, jeg har den andre.. Med den lille skjermen :mad:

Jeg skjønner ikke, bilen er for å feire 25år dag til gti.

Også har den ikke topp utstyr??

Ikke varme i sete heller.. Også den skjermen ved speedo'n er ikke full skjerm, det er vel bare halve greia som det er skjerm på. Og ikke skinn, men tøyseter eller hva det er..

Makan.

Bytte?

I USA går de over støvlekaft for å bytte skinn i orginale 25.ani seter. Syntes de ganske mye heftigere en de orginale Golf/Bora skinnsetene som jeg har ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har den andre.. Med den lille skjermen :mad:

Bytte?

grinchy

Det går jo ann å oppgradere til den store da...men den er dyr..ca 8000 i Tyskland, men da har du jo GPS antenne osv...den FIS-skjermen i speedo'n er verre...da må du bytte hele instrumentet..

Kurant hvis du har eldre enn 2000mod bil, for da har du ikke CAN-bus...(Og det er straks litt verre å fikle med)

Hvordan funker navi-systemet ditt, er det kun piler på spilleren, eller har du stemme osv? Digg med navi da!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er piler å damer å rundkjøringer overalt.. Helt rått.

Veit jeg kan kjøpe den store, er bare å bytte rett om hverandre det.

Min er 2002modell og hva er CAN bus.?

Har du alarm så de kan spore opp bilen din eller? Det har jeg, så drittfolk, ikke prøv dere.

Fett! :D

CAN bus er noe som kom på VAG fra ca 2000mod, det er seriedatakommunikasjon mellom styreenhetene...og så vidt jeg har fått med meg er disse kodet opp mot hverandre, slik at det ikke bare er å bytte ut som man ønsker...

Trenger ikke sporingsbrikke når man har store venner...:D

Har forøvrig registrert alle serienummer på motor/girkasse/navi osv hos forsikringsselskapet, felgene er spesiallakkert, mange deler er merket, så om noen prøver å bøffe den må de jo være stokk dumme...

(Skulle likt å sett trynet på han som bøffer den og tror det er en R32, idet han starter opp og hører raklinga fra dieselmotoren...) grinchy bonde

Lenke til kommentar
Del på andre sider