Gå til innhold

Suvdal - Hva med å legge ut non bilder av bilen din?

Ranger emnet

TOP GUN

Anbefalte innlegg

Er dette gamlebilen til Vegar Storås, eller burde du hatt tittelen COPYCAT... ?

Bortsett fra det så syns jeg bilen er fin, kunne med fordel kappet av litt på eksosen din da... syns det blir veldig voldsomt når det stikker så mye ut bak... men det er min mening...

Når det gjelder tribal, så syns jeg dette er skikkelig RISKOKER opplegg, som ikke har noe på en bil å gjøre... mye finere sånn som den er nå...

men nok en gang... dette er min mening, gjør det du har lyst med den du, er det som er gøy med bil, at du kan gjøre som du vil... E jo dessuten gøy å sjå forskjellige stila, sjøl om i ikkje nødvendigvis lika alt like godt.... kjedelig om alle bila e like og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by twg76

Er dette gamlebilen til Vegar Storås, eller burde du hatt tittelen COPYCAT... ?

Bortsett fra det så syns jeg bilen er fin, kunne med fordel kappet av litt på eksosen din da... syns det blir veldig voldsomt når det stikker så mye ut bak... men det er min mening...

Når det gjelder tribal, så syns jeg dette er skikkelig RISKOKER opplegg, som ikke har noe på en bil å gjøre... mye finere sånn som den er nå...

men nok en gang... dette er min mening, gjør det du har lyst med den du, er det som er gøy med bil, at du kan gjøre som du vil... E jo dessuten gøy å sjå forskjellige stila, sjøl om i ikkje nødvendigvis lika alt like godt.... kjedelig om alle bila e like og...

Det er ikke Vegard sin gamle nei, og de er ganske like ja, desverre. Kjøpte den for to mnd sia.

Er ikke like kanalskjørt, ikke like fangere foran og bak, jeg har R32 frontfanger, og har R32 look eksos, som ser ut som den stikker lengre ut enn det den gjør om du ser den i real life. På ett av bildene jeg fikk se når jeg sku kjøpe den var dette oxo det første jeg la merke til, men når jeg så bilen var det helt greit.

Jeg har skinnseter og A/C, så om en ser på det med litt andre øyer, er bilene "ganske ulike".... Men som sagt, det irriterer meg at det er like felger på de...

Men det var da de som satt på når jeg kjøpte den, så de får bli som de er. Bruker heller penger på noe annet før det.

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suvdal har vel 5-dørs, det er vel andre baklykter, og jeg tror det er litt annen type bakrutespoiler også. Den leppa er vel lik, men annen farge. Pluss alle klistermerkene da...

Så det som egentlig er "copy" er vel hjula og grill m/ lyktelister.

Og det er det vel flere som har.

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Suvdal

Dohh, vi glemte det viktigste: Den er svart..... thumpsup

Edit: Bakluka mi er sveist oxo..

joa, også svart var den da, men det er ikke så uvanlig hos Golf IV