polo-1992-xtreme Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 hehe...hadde ikke vært så dumt det, men har jo ikke noe sted jeg kan sende det til da(sverige tenker jeg på).. er jo skikkelig dritt om man driter seg under sendingen ved at felgene kommer bort, og jeg sitter igjen med 200 usle norske kroner.. noen flere som har noen andre tips? takk mvh Mads Originally posted by go40 har lest meg grønn på lover/regler/MOMS nå, men har ikke funnet akkurat det jeg lette etter:( men jeg SKAL finne det;) det med å "skrive ned" verdien på pakken er jo en kurant måte å gjøre det på, men da får du problemer hvis pakken skulle forsvinne/bli ødelagt under frakt..D.v.s at du kun får tilbake pengene pakkens verdi er oppgitt til..vet om flere som har dumma seg ut på det.. Det kan kanskje være et alternativ å få vare sendt til sverige, for å så smugle den over grensa selv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 du har noe som heter "posta restante" når du sender til en plass du ikke har adresse.. Antar du må høre med firmaet som skal sende om de i det hele tatt vil sende det på den måten. Må sikkert kontakte postkontoret det gjelder også. Så kan du ringe postkontoret å høre om pakken er ankommet:D "fant dette på et mini forum" Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 takker for forslaget, men har du gjort dette selv tidligere??....det må da være uhyre riski?! mvh Mads Originally posted by go40 du har noe som heter "posta restante" når du sender til en plass du ikke har adresse.. Antar du må høre med firmaet som skal sende om de i det hele tatt vil sende det på den måten. Må sikkert kontakte postkontoret det gjelder også. Så kan du ringe postkontoret å høre om pakken er ankommet:D "fant dette på et mini forum" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 men hva koster det ca å sende en felg fra usa til norge? eller for den del 4:P bent87 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Tenkte jeg bare skulle si ifra om at grensen ikke er 200 USD for å slippe unna tollen, men 200 kr... Helt latterlig lav grense, men sånn er jo dette landet.. :rolleyes: Nei, den har blitt endret og ligger på 1000kr INKL frakt. I følge lærern min, som bestiller støtt og stadig fra Usa. Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Nei, den har blitt endret og ligger på 1000kr INKL frakt.I følge lærern min, som bestiller støtt og stadig fra Usa. 200kr gjelder forstatt på ting man kjøper, men det er 1000kr om det er gave. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 ja de viste vi (eg) så 100$-spørsmålet. hva koster det å sende en felg fra usa til norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 ja de viste vi (eg) så 100$-spørsmålet. hva koster det å sende en felg fra usa til norge? Det kommer vel litt an på hvor i USA du skal ha den sendt i fra, og hvilken fraktmåte du vil sende den med, den enkleste er jo å spørre dei du kjøper fra, på hva fraktprisen blir Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 ja de viste vi (eg) så 100$-spørsmålet. hva koster det å sende en felg fra usa til norge? Jeg betalte $150 for 4 felger med dekk på. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Jeg betalte litt over 500 usd for to 8,5x18 og to 9,5x18 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 her var de dyrt fra billig. polo clasic: var noe slikt eg tenkte på:) 8,5x18 og to 9,5x18 synst de var litt dyrt eg. mustang: hva var størellsen på felgene og dekka? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 varierer enormt om du bruker fly eller båt da..... 3 mnd eller 3 dager........... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Dekk: 17/45/245 Felg: 17x8 Tok ca 3 uker, og ikkeno moms tull ;) I april er det 5 år siden, så noe kan prisen ha gått opp. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Jeg betalte 2800 i flyfrakt for foose felgene mine med dekk. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg