Gå til innhold

Autodb.no død?

Ranger emnet

CorvetteC3

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

finn.no er det beste alternativet .. men man må betale ..

de har altid vert bedre enn Autodb med alt .. utenom det at man må betale for å sette inn en bil

finn.no har det mest geniale systemet egentlig .. katergoiserer bilene etter meke og modell .. ikke bare etter meke ..

lettere å finne biler den måten..

desuten har de full specs på alle biler solgt ny i norge fra 1993 og frem til i år ..

er noen små feil der men Ok tjeneste .. og gratis

http://www.finn.no/finn/car/new/search?pdc=1093736993798

men synd autodb er borte .. er en del fler der ...

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Signert! Lag en egen tråd om dette oppropet og spre det til flere forum. Blir sikkert flere som får vite om det når det ikke ligger midt inni en annen tråd liksom.

Hehe, er ikke så kjent her på forumet.. ble medlem idag :)

*lete etter en plass og poste det;)*

Nei, jeg har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sint er det mulig å bli!!! INGENTING, jeg gjentar INGENTING kunne i det hele tatt måle seg med Autodb.no!!!

Motorbørsen.no sindene har jeg gitt opp for lenge siden. Makan til rotete og dårlig opplegg!. Dårlig info og elendig søkemotor.

Hvorfor ikke bare boikotte motorborsen totalt? Da må de jo skjønne at noe er i veien. Brenn!

Håper for guds skyld at autodb.no kommer opp igjen! Og at annonsene ikke ble sletta. Men jeg synes det er dårlig at autodb.no ikke informerte om dette på forhånd!

Alt skal jo ****** koste penger nå om dagen, INGENTING kan være til fordel for oss forbrukere. Hakket før jeg tilter helt nå!

De folkene som drev med autodb.no burde vært genierklært!

mvh

Trydal

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider