m@ts Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Er Lightning Audios Bolt serie noe bra? lurer på en slik forsterker noen som har noen bekjenskap med disse er de noe bra? Mvh mats Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[toca] Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 bruk søkefunksjonen så finner du nok en del ;) Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Solgte ett LA kit til en her på forumet, han gliste da fra øre til øre da han fikk testet det i bilen min, hehe.. Dette var vel og merke LA sin FnF serie.. Men såvidt jeg vet er vel dette egentlig basert på Bolt.. Man får det man betaler for, og noen ganger litt mer :) Har ingen problemer med å anbefale merket til nybegynnere innen bilstereo.. En grei og billig start altså :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Hei! Jeg selger mye av LA Bolt serien. Det funker veldig bra som nybegynner anlegg som ikke skal koste mye. De funker bra sammen, forst. er ikke mye watt, men f.eks. monoforst. og 1-2 12" funker bra sammen og 2 og 4kanals forst. funker bra til front høyt, 6x9" eller høyt. og 1x bassh. Du får veldig bra lyd for pengene. Men som nevnt du får hva du betale for........ Det er ikke beregnet for å konk. i EMMA eller DB-Drag, men det er mulig. Anbefales hvis du ikke skal bruke mye penger, men har du mere å bruke så gjør det....... Du blir mere fornøyd og venter muligens lengre før du bytter igjen. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Sitat Originally posted by Odd Slette Hei! Jeg selger mye av LA Bolt serien. Det funker veldig bra som nybegynner anlegg som ikke skal koste mye. De funker bra sammen, forst. er ikke mye watt, men f.eks. monoforst. og 1-2 12" funker bra sammen og 2 og 4kanals forst. funker bra til front høyt, 6x9" eller høyt. og 1x bassh. Du får veldig bra lyd for pengene. Men som nevnt du får hva du betale for........ Det er ikke beregnet for å konk. i EMMA eller DB-Drag, men det er mulig. Anbefales hvis du ikke skal bruke mye penger, men har du mere å bruke så gjør det....... Du blir mere fornøyd og venter muligens lengre før du bytter igjen. Mvh dB-drag kan man kanskje klare seg litt, men i EMMA tror jeg man vil få litt problemer med helhetinntrykket av lyden.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Hvem vet........................ Har noen prøvd?????????????? Det er mange som har brukt billige merker og hevdet seg i toppen på konk. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg