jackpot Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 bildet ble tatt ca. 15 juli i år. personen som eier bilen var på ferietur i sverige for å få fiksa opp bilen. da bilde ble tatt skulle han få fiksa eksos. bilen hadde på tidspunktet fullt combatkit, 17", samt 'øyelokk'/'lyktespoilere', samt den vingen som jeg er interessert i få vite litt mer om.. ;) personen som tok bilde er en bekjent, svensk mondeo-entusiast :) så noen som har no bekjentskap eller lignende med personen som eier/eide bilen ? :rolleyes: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by jackpot bildet ble tatt ca. 15 juli i år. personen som eier bilen var på ferietur i sverige for å få fiksa opp bilen. da bilde ble tatt skulle han få fiksa eksos. bilen hadde på tidspunktet fullt combatkit, 17", samt 'øyelokk'/'lyktespoilere', samt den vingen som jeg er interessert i få vite litt mer om.. ;) personen som tok bilde er en bekjent, svensk mondeo-entusiast :) så noen som har no bekjentskap eller lignende med personen som eier/eide bilen ? :rolleyes: [/b] Dette er en bil som ligner relativt mye på demo bilen til http://www.realcar.se for combat stylingen, den har også orginale lykter foran med lyktespoiler... Stylingen er forøvrig den samme jeg har til min Mondeo. gå inn på http://realcar.e-line.nu/e-line/images/products/fm001.jpg der har du ett bilde av den forfra, samme bilen kanskje? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Når jeg så nøyere på bildet forfra, ser det ut som regnr også begynner på AD, selv om dette er halveis sladdet bort. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Januar 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 det er han Sludge fra fordmondeo.org som tok bildet.. og ja det samme bilen som er på realcar.se ;) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 hmmmmmmmm Jeg så en sort Mondeo med samme bakspoiler (og plastikk rundt om) i Moss for noen timer siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by boXer hmmmmmmmm Jeg så en sort Mondeo med samme bakspoiler (og plastikk rundt om) i Moss for noen timer siden... :D Var nok min bil du så i 2003 da Boxer, å den er ikke svart (selv om det kan se sånn ut), farven er veldig mørk grønn å heter Tourmallard Green. Har imidlertid byttet ut vingen da den ble for ekstrem for purken (ble pålagt å ta den av:mad: ) Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Eller en fyr som heter Richard, han bor i moss og har sort mondeo. Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Originally posted by Fr3ddy- Eller en fyr som heter Richard, han bor i moss og har sort mondeo. Kjenner Richard ja, foreløpig har'n (eller folk som har lånt bilen hans) kjørt i stykker styling fangerene (combat) og en stk orginal bakfanger :rolleyes: Den gutten skulle blitt skolert i hvem man låner og ikke låner bilen til :D Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 vet det! hehe :) Han venter på ny styling nå :) Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Fr3ddy- vet det! hehe :) Han venter på ny styling nå :) Skal han kjøre i strykker det også da? :eek: Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 hehe, vet ikke det men :) Han har vel lært håper jeg :) Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg