Gå til innhold

dere trondheim folk ... se HER!

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

Originally posted by bing

hvorfor lure på dette da? er vel samma om det er 107 eller 600hk i den så lenge den er fiin ;)

http://www.ulv.no forresten

Er det egentlig det? Jeg mener da at det heller kommer ann på hestene/kraften enn utseendet jeg da men ;)

Jaja.. *lete febrilsk etter bil*

Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;)

---

(x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann)

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PorscheFreak

Er det egentlig det? Jeg mener da at det heller kommer ann på hestene/kraften enn utseendet jeg da men ;)

Er du alle steder PorscheFreak? :P

Nei altså, selv om bilen har 600 HK så er det vel ingen stas å kjøre i noe som ser helt gudsforlatt ut? Er vel helst slik man kan more seg med når man er helt alene det der. Skal man være noe ellers så må det være utseendet som teller, ikke bare hestene.

Hvilke av delene har egentlig du?

De bremsene var litt små syns jeg, Håkon A, du sier noe der. Kan da vel ikek være bremset til så mye mer enn en polo. Men bilen var litt søt.

Tromler bak er fint. Hehe! Har jeg ikke engang på Ladaen min. Men så er jo den modifisert da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JapseJon

Er du alle steder PorscheFreak? :P

Nei altså, selv om bilen har 600 HK så er det vel ingen stas å kjøre i noe som ser helt gudsforlatt ut? Er vel helst slik man kan more seg med når man er helt alene det der. Skal man være noe ellers så må det være utseendet som teller, ikke bare hestene.

Hvilke av delene har egentlig du?

De bremsene var litt små syns jeg, Håkon A, du sier noe der. Kan da vel ikek være bremset til så mye mer enn en polo. Men bilen var litt søt.

Tromler bak er fint. Hehe! Har jeg ikke engang på Ladaen min. Men så er jo den modifisert da!

Nei det er sant, men det er MYE morsommere å kjøre en bil som ser ut som ett dråg (f.eks Kadett C) med 600 hester, enn å kjøre en råstyla japse med 110. Hadde også vært mer glad i kadetten ;)

På min bil er det utseendet som er noe, og ikke noe annet egentlig. Men som du sa, er ikke morro å kjøre en bil som ser åndsforlatt ut. Dessuten har man ikke lov til å kjøre fortere enn 90 her i landet, hva skal man da med en bil som gjør mer? ;)

(sikkert fint med aks. men dere skjønner poenget ;) Dessuten er Porschen rask fra 70 til 100 ettersom jeg forsto da vi kjørte den hjem fra sverige)

Jaja.. *lete febrilsk etter bil*

Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;)

---

(x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann)

---

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk sett den bilen, den var her i området for litt over 2 år siden. Det var ikke akkurat vanlig å se fete japsebiler på den tiden, så jeg ble mektig imponert når jeg så den. Den var litt forut sin tid. Bilen er ihvertfall veldig fet, men jeg tviler på at det er 270 hk i den. Men man skal aldri si aldri da.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider