Flasher Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Originally posted by PorscheFreak Nei det er sant, men det er MYE morsommere å kjøre en bil som ser ut som ett dråg (f.eks Kadett C) med 600 hester, enn å kjøre en råstyla japse med 110. Hadde også vært mer glad i kadetten ;) På min bil er det utseendet som er noe, og ikke noe annet egentlig. Men som du sa, er ikke morro å kjøre en bil som ser åndsforlatt ut. Dessuten har man ikke lov til å kjøre fortere enn 90 her i landet, hva skal man da med en bil som gjør mer? ;) (sikkert fint med aks. men dere skjønner poenget ;) Dessuten er Porschen rask fra 70 til 100 ettersom jeg forsto da vi kjørte den hjem fra sverige) Hva er det du sier her? "Nei det er sant, men det er MYE morsommere å kjøre en bil som ser ut som ett dråg (f.eks Kadett C) med 600 hester, enn å kjøre en råstyla japse med 110. Hadde også vært mer glad i kadetten ;)" Hva skal du med 600 hester i en stygg bil, når du etterpå sier dette; "På min bil er det utseendet som er noe, og ikke noe annet egentlig. Men som du sa, er ikke morro å kjøre en bil som ser åndsforlatt ut. Dessuten har man ikke lov til å kjøre fortere enn 90 her i landet, hva skal man da med en bil som gjør mer? ;)" lol :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 sikker på at jeg kjører i 100 på motorveien her lovlig jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 ja, det var også enda en feil.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Jeg snakker sånn generelt. Og det at den ser ut som ett dråg vil ikke dermed si at den ser åndsforlatt ut. En ting til er at en kadett med 600 hester hadde hatt mer respekt på bane enn en japse med 110. Men så kjører jeg heller ikke på bane, så da trenger jeg ikke masse hester. Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Originally posted by PorscheFreak Men så kjører jeg heller ikke på bane, så da trenger jeg ikke masse hester. derfor du har 924? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg