Opus Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Noen som vet hvor på motoren denne giveren sitter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Over filteret vil jeg anta. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Står oppå oljekjøler'n på min bil... Og trykkføler'n står rett ved siden av. Det er en 8v da, men tror at akkurat det er likt.... :rolleyes: Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Ok, takker. Fant en sort ledning med grønn stripe her: Ledninga var løs og uten kontakt så jeg tippet at denne var til olje-temp måleren i kjørekompen., siden denne ikke har virket til nå. Men da jeg skjøtet ledninga og koplet den til giveren, var det ingen forskjell da jeg slo på tenninga, er kun - - - som vises på displayen når jeg velger å vise oljetemp. Eller...Kanskje olja må få en viss temp før det blir utslag på displayen? Eller er ledninga til noe annet, og det er giveren som er gåen? Har lysst til å vite hva denne ledninga er til, det er den eneste ledninga i motorrommet uten "hjem".:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by Opus Eller...Kanskje olja må få en viss temp før det blir utslag på displayen? JA, oljetempen på min bil viser -- helt til den når 50-60 grader! Fyr opp kjerra og kjør den varm. lykke til yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg