Gå til innhold

Streetmeet @ Larvik "nordbyen" 25 September

Ranger emnet

FOBO

Kommer DU på Streetmeet @ Larvik  

95 stemmer

1. 1. Kommer DU på Streetmeet @ Larvik

• Ja
      48
    • Nei
      23
    • Kanskje
      24

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden vi har hatt stortreff i larvik.. har vel vært et stortreff 1 gang vær sommer. Har noen bilder fra treffa som har vært på nordbyen, alltid liv å morro :)

Så kom til Larvik 25 september, treffet er på Nordbyen kl 20:00!

P.S Prøv å ungå forsøpling og burning på selve plassen, så kanskje vi kan få lov til å fortsette å dra igang stortreff neste gang også. Søplebøtter er rundt på plassen, så det er ikke lange svippen å kaste det som skulle være nødvendig å kaste :D

her er noen tilbakeblikk fra traffa "noen av bildene kan være dårlig, men det skylles de av dem som har tatt bildene"

Larvik28032002-12.jpg

2.jpg

DSCN0444.jpg

untitled7.bmp

Flere bilder finner du HER!

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer en tur før jeg drar på jobb, vis det blir noe av..

De treffa på nordbyn er jo altid når jeg jobber... jaja...

Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer; vil det i det hele tatt være gjennomførbart å ha treff der? Siden vektere jager vekk folk der? Noen som har fått tillatelse til dette eller.no? Uansett, jeg kommer en tur :) Dvs, hvis det ikke blir BMW treff i Danmark på meg den helgen.

Litt bilder fra forrige streetmeet der

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Jeg bare lurer; vil det i det hele tatt være gjennomførbart å ha treff der? Siden vektere jager vekk folk der? Noen som har fått tillatelse til dette eller.no? Uansett, jeg kommer en tur :)

Litt bilder fra forrige streetmeet der

vekterne kaster oss vekk etter kl 00:00 vanligvis, men hvis vi blir forflytta så er det bare å dra en kolonne ned på fritzöe plassen, eller ned på byggmaker.. ingen problem ;) bare å følle strømmen om vi må fjerne oss på kvelden. har backup plans :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Spaca

eeeek.. jeg kommer meg ikke nedover... .. Pga mangel av ben og bil.. :(

trist å høre spaca :( var så koselig med deg der sist gang.. men god bedring og kom sterkere tilbake neste gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår