Gå til innhold

Streetmeet @ Larvik "nordbyen" 25 September

Ranger emnet

FOBO

Kommer DU på Streetmeet @ Larvik  

95 stemmer

1. 1. Kommer DU på Streetmeet @ Larvik

• Ja
      48
    • Nei
      23
    • Kanskje
      24

Anbefalte innlegg

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by BMW-328

KH skilter på den der..

Joa, men fortsatt feil farge :)

Jeg tok den igjen på e18 seinere på kvelden, rett ved Stokke, da mins jeg å huske at alle de 4 runde kjørelysa bak var like store. De innerste er vell litt mindre på r34?

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Machine

Sinnsykt gøy på vei hjemmover vertfall... skulle mot porsgrunn, men havna vist i sandefjord..

Hehe, kjenner til det der.. Skulle til Skien, havna i Sandefjord.. Seinere også i Tønsberg! uffe.. blei mye bensin den kvelden.. Var ikke i Skien før i halv seks tida eller no :)

BMW E46 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hva Lidl-sjefen skriver og jeg synns det er dårlig gjort at slike selskaper ikke lar folk stå der på kvelden.. Men vi er jo skyll i det selv, jeg sier ikke alle nå, men alt for mange forsøppler rundt seg på slike treff. Dette er en fryktelig dum uvane! Og er nok hovedgrunnen til at mange ikke liker at "rånere" henger på parkeringsplassene deres om kveldene..

Hvis folk fra nærområdet for eksempel kontakter disse folka neste gang og lover å rydde opp eventuellt rot dagen etterpå så er det sikkert mye lettere å få tillatelse til å oppholde seg der, det er jo tråss alt privat eiendom..

BMW E46 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår