Gå til innhold

Streetmeet @ Larvik "nordbyen" 25 September

Ranger emnet

FOBO

Kommer DU på Streetmeet @ Larvik  

95 stemmer

1. 1. Kommer DU på Streetmeet @ Larvik

• Ja
      48
    • Nei
      23
    • Kanskje
      24

Anbefalte innlegg

Originally posted by S-2000

Og si at du kan sammenligne kvaliteten på Honda og BMW etter å ha kjøpt en sliten LSi er heller også drøy, Ståle... ;) Det vet du like så godt som meg... Men helt enig i at en 325 cabriolet er en MYE bedre bil enn en 1.5LSi fra tidlig 90-tallet... Jeg legger meg flat for din sammenligning (som forøvrig har en relativt stor prisforskjell og ikke minst motorforskjell)... ;)

Men ja, skulle likt å sett hvordan denne 1.5LSi'en hadde gjort det mot BMWs 1.6l.. Tror nok japsen hadde stikki av med seieren i fart gitt... :P

Men ja, gleder meg til den dagen hvor Larvik blir kvitt mange av sine mest shabby biler... For det er mange nok her omkring som kunne tatt hjem "Bad Taste" priser... :\

kanskje litt feil å sammenligne 2 biler med ca 140k i prisforskjell =) men om jeg skulle tippe selv etter å ha kjørt lsi'n noen dager så tror jeg nok den hadde flisa en 316 ja...

er faktisk over raska over hvor "kjapp" den er i forhold til motor strørrelse =)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by goLd^-

noen som vet hvor den grå aktige skyline som gikk med prøveskilter i larvik blei av??

og hvem kom med skyline på b4u treffet, hadde dratt allerede da den kom :(

Den grå skylinen er en GT-R32 .

Den tilhører Skien, men han som eier den jobber i Larvik.

Sikkert derfor du har sett den.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget interessert i å høre mer, ettersom jeg selv har sansen for disse bilene, og setter pris på at det kommer litt annet enn slitne Golf og BMW 3 serie inn i Larvik om dagen... :)

Du må slutte å si sånt Eric.

Bilen min ser ikke ut atm, så du treffer meg egentlig rett i hjerterota.

Skuffendes... :D

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vi var å kikka på i skien for en stund siden?

Har ikke isåtilfelle fått skilter på den enda, hehe?

Originally posted by gEIRA

Den grå skylinen er en GT-R32 .

Den tilhører Skien, men han som eier den jobber i Larvik.

Sikkert derfor du har sett den.

Seat Leon 20VT '01

*VW Golf Cab GLi '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må slutte å si sånt Eric.

Bilen min ser ikke ut atm, så du treffer meg egentlig rett i hjerterota.

Skuffendes... :D

Var ikke akkurat deg jeg sikta etter, men forstår at du er irritert om dagen... Alltid kjipt med reparasjoner og måtte fikse småplukk, og jævelskap...

La oss ta den sorte 3'ern med en fungerende baklykt og DTM potter f.eks... Ser jo helt forjævlig ut... Bakfangeren knust osv... Er det mulig?

Anyways, det ordner seg for deg da, iallefall, GeirA... Godt å se noen som faktisk har litt sense of quality, og husk: Keep it clean! :)

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robin4

Den vi var å kikka på i skien for en stund siden?

Har ikke isåtilfelle fått skilter på den enda, hehe?

Synes den grå Skylinen (som forøvrig jeg seg på Streetshow i Skien) virket ganske så shabby jeg, uten at jeg kan uttale meg om kvaliteten på motor/kjørelengde osv...

Lakken var iallefall ikke akkurat i beste velgående, om jeg husker rett...

Hvor i Larvik jobber denne fyren?

Vet at det går en 200SX fra Skien i Larvik også, ettersom eieren jobber på Maxi... Sort, S14... Og den sorte Imprezaen med den aggressive fronten er jo også en del å se i Larvik, men også her er vel eieren fra Grenlandsområdet..

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den s14 er vell grønn?

Får håpe Treffet detter er en tråd om blir bra i alle fall, for jeg har tatt meg fri fra jobben!!

Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være at det er to stk på maxi larvik som har da...

Den jeg vett om er grønn, med orginale alu felgene..

Samme farge som min...

Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golfen hadde jo blitt syk nok etterhvert den, men det hadde kosta... Integralen er et ålreit utgangs punkt sånn som den er nå: ca 280hk v/1.4bar, smidde stempler, rustfrie ventiler, datasprut+++, mye gjort teknisk men den trenger noe kosmetisk stell.

Helnajs, Swidish.. Interessant bil, og selv om jeg ikke ønsker å tråkke folk på tærne, så er du litt mer unik og har et mer sjeldent prosjekt i en Integrale enn en Golf... ;)

Så, håper du klarer å holde deg unna skurker med denne, og at denne vil bringe deg nærmere sjansen til å ta japsene på Rudskogen (som jeg forsto var målet med VR6 prosjektet)...

Anyways, får vi litt mer specs om bilen eller? Meget interessert i å høre mer, ettersom jeg selv har sansen for disse bilene, og setter pris på at det kommer litt annet enn slitne Golf og BMW 3 serie inn i Larvik om dagen... :)

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grønne er jo Bjarne sin, s-14.

Har aldri sett no svart rundt her.

Litt off topic det her men.

Aldri sett denne 200SX'en annet enn i garasjen på Maxi...

Men enkelt og greit... Denne står parkert på "underste etasje", og sjansen for at det er to stk. 200SX S14 på Maxi er liten...

Så greit, kanskje jeg blingset litt eller tok feil i lyset, og bilen er mørkegrønn...

CF-skilter vet jeg at den har, og jeg mener den hadde original felgene som du nevner, Bjarne..

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår