Gå til innhold

Streetmeet @ Larvik "nordbyen" 25 September

Ranger emnet

FOBO

Kommer DU på Streetmeet @ Larvik  

95 stemmer

1. 1. Kommer DU på Streetmeet @ Larvik

• Ja
      48
    • Nei
      23
    • Kanskje
      24

Anbefalte innlegg

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ols-1

blir det regn, blir det full nekt.

det er meldt sol og litt overskya på fredag 15grader og laber bris.

så det ser forhåpentligvis lovanes ut :D

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

Den Skylinen som dukket opp (R34), kom fra Oslo-området sammen med den Mitsubishi Evolutionen...

Dette var den sorte av de to R34'ene som forresten var på Gatebil Juli treffet...

Finnes mange bilder av den her på forumet, bare å søke litt...

Ellers har jeg ikke peil på denne gråaktige Skyline saken som du sier kjører rundt i Larvik...

Jeg har iallefall ikke møtt på denne ennå...

Bare for og ha sagt det..Den svarte skyline er ikke fra oslo området. Den er fra Drammen og er eneste R34 i norge registrert på hvite skilt :P

N O G U T S, N O G L O R Y

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

Hah!

Tanken har ALDRI slått meg å selge dette gule eksemplaret for under 160k så langt, og det står jeg fortsatt ved... Siden jeg er i ferd med å starte sparing til fremtidige prosjekter, så ser det ut som at det ikke blir noe del Sol salg på en god stund til iallefall... :D

Er ikke min feil at det blir importert mange shabby del Sols som trekker ned "listeprisen" om dagen... Skal man ha kvalitet, så må man betale litt ekstra... :)

Men ja, lyden er herlig når VTEC'en slår inn... Troligen vil lyden bli ganske annerledes over vinteren da det står tuning for tur nå... Spørsmålet er bare hvor mange kroner som skal brukes til dette.. :)

hehehe, kom på en mp3 jeg kom over angående vtec. ganske artig tekst :D

_IKKE_ ment som diss mot deg eller bilen din, mest som en litt morsom sak :)

http://www.nope.no/honda_vtec.mp3

(bra tekst mot USA ricers, hehe)

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for de som ikke finner larvik på kartet, så ligger treffet HER!

http://photobucket.com/albums/v291/mazda323f/Kart%20over%20Nordbyen/ <-- kart over streetmeet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jannis_J

hehehe, kom på en mp3 jeg kom over angående vtec. ganske artig tekst :D

_IKKE_ ment som diss mot deg eller bilen din, mest som en litt morsom sak :)

http://www.nope.no/honda_vtec.mp3

(bra tekst mot USA ricers, hehe)

nope-mx3

No worries at jeg skal bli irritert over sånn... Denne MP3'en var jo festlig som faen... Har da noen av disse folka i Norge og, dessverre...

Jeg identifiserer meg ikke med "ricer" opplegget med opphora stylingkits på små biler, feilfargede neonlys og Thorsov eksos med fullt japsestuk...

Derimot, synes jeg at det er enda mer latterlig av alt er disse som slenger på turbokits på bilene sine for lyden sin skyld... Ganske enkelt å kjenne igjen på gata ettersom hver sportslig bil de kommer forbi/bak/foran, så skal de demonstrere dump ventil lyden så ofte de klarer... :)

Det er 10x verre enn den verste Honda riceren... :)

PS: Er spennende hvordan alle klager så på Honda motorene, og at vi er stolte av VTEC systemet osv... Merkelig nok, så synes jeg det blir litt ironisk når eiere av biler med større slagvolum ikke engang kommer i nærheten av lik power output slenger dritt om Honda... Som f.eks. du vil finne fra VW campen med sin VR6 motorer. Ironisk er det også at Toyota brukte en satans bunt med penger for å kjøpe lov til å bruke VTEC systemet på sine biler når Hondas patent gikk ut på slutten av 90-tallet... Godt noen kommer etter.... :)

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ivers

De som kaller denne tiden av året for sommer må ha sniffa litt for mye eksos.

Jeg var på treffet i fjor.. faen så kaldt.

hehe for de som haller det her sommer må ha bomma litt, og det treffet her har vel aldri vært i noe sammenheng som et sommer reletert treff heller? :D

ta med genser og godt humor lol la fyll og rør bli igjenn hjemme

P.S INGEN spoling/burning/burnout/form for dekkspor eller ødeleggelse på nordbyen plassen. hvorfor lage dårlig rykte om streetmeet når vi kan klare å vise dem det motsatte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår