Gå til innhold

Streetmeet @ Larvik "nordbyen" 25 September

Ranger emnet

FOBO

Kommer DU på Streetmeet @ Larvik  

95 stemmer

1. 1. Kommer DU på Streetmeet @ Larvik

• Ja
      48
    • Nei
      23
    • Kanskje
      24

Anbefalte innlegg

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by robin4

finnes det en backup plan hvis Nordbyen har blitt sperret?

meg og DR_S har masse nok backup plans ;) men oppmøtet er på nordbyen.. man kan fult lovlig være der til 23:00 så lenge mc.donalds er oppe... de kanke nekte deg i å stå der.

så er det bare å forflytte flokken til neste post ;)

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazda323F

meg og DR_S har masse nok backup plans ;) men oppmøtet er på nordbyen.. man kan fult lovlig være der til 23:00 så lenge mc.donalds er oppe... de kanke nekte deg i å stå der.

så er det bare å forflytte flokken til neste post ;)

Ja, men dette høres da ut som en grei plan! Kommer med Kr.sand & Kragerø gjengen runt 20.30 :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm......mulig jeg svinger innom også.......og S-2000: Ja en bad taste pris til alle de med rusthull,hjemmesnekkra vinge og hull i potta som "effekt" og kappa fjærer..............(for ikke å snakke om alle neon lyktespylere og VELDIG bad sota Biltema ruter.....)

Føler noen seg tråkka på nå...eh.....værsågod..en pris til vedkommende(ps: dette var snakk om Larvik)

:-)

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloDude

Hm......mulig jeg svinger innom også.......og S-2000: Ja en bad taste pris til alle de med rusthull,hjemmesnekkra vinge og hull i potta som "effekt" og kappa fjærer..............(for ikke å snakke om alle neon lyktespylere og VELDIG bad sota Biltema ruter.....)

Føler noen seg tråkka på nå...eh.....værsågod..en pris til vedkommende(ps: dette var snakk om Larvik)

:-)

heh...ser i signaturen din at du har "Blåhvite LED i parklys"

Dette er vel neppe noe "bedre" enn de med neondyser....:rolleyes:

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i marra er det meldt kjempesol i larvik, så vi har vært heldige med været :) så da er det bare å møte opp med godt humør og nyvaska bil :op

P.S og får aldrig advart nok, Ikke noe form for burning på nordbyen plassen, alcohol og andre former for ustabilitet lol kan holde seg hjemme, prøv å ork å gå/kjør 2 meter til søplebøtta som ligger vedsiden av deg om du skal kaste søppel.. så kanskje vi kan få lov å opprettholde dette treffet til neste år også.

ha en fin dag :D

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde kanskje se de før du utaler det(?).......

Det har vel aldri vært et poeng å ha lys på spylerdysene?????

De er til å spyle med......parklys inni en lykt som er til å lyse med derimot......Blåhvite pga litt uenighet om de er hvite eller blå.....dvs på dagtid er de litt xenon men når det er mørkt er de mer blå.........

Men hver sin smak......neon dyser er ULTRAHARRY spør du meg.....

Noen syntes sikkert det er blodtøfft.......

Men det jeg er mest spent på er om burne og drikke og søppelforbudet oppretholdes og og evt noen presterer å burne når onkel kommer snikende i sivil....(?)

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår