Gå til innhold

Streetmeet @ Larvik "nordbyen" 25 September

Ranger emnet

FOBO

Kommer DU på Streetmeet @ Larvik  

95 stemmer

1. 1. Kommer DU på Streetmeet @ Larvik

• Ja
      48
    • Nei
      23
    • Kanskje
      24

Anbefalte innlegg

Originally posted by Roffa

Jepp, gjør jo det ;)

Hyggelig å treffe deg igår, vi "grisekjørte" til notodden etterpå og så på rånerne der før vi satte kursen hjem...

Evo'n ble tatt i laser da så det sugde litt :rolleyes:

hehe.... dritt av EVO`n blei tatt da.. hva blei han målt i? mye bra biler i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det bare meg, eller var det en r34 der? :D

Og.. er det noen som vet hva som skjedde på veien mellom larvik og sandefjord.. egentlig skjedde det vell inni sandefjord.. det stod iaffal masse biler langs veien, og no blinkende blått lys :)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

Det var vel ingen R34 Skyline på treffet, men heller en mørkelilla metallic Skyline GTR R33 med KH skilter...

Det var iallefall den eneste GTR'en jeg fikk med meg igår...

Da var det nok den ja..

Men ingen som fikk med seg hva som skjedde i sandefjord?

BMW E46 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MacSi

Da var det nok den ja..

Men ingen som fikk med seg hva som skjedde i sandefjord?

Jo, å dette skjedde på samme kvelden med samme eier

http://www.bilforumet.no/topic/44388-katt-ble-påkjørt-på-vei-til-streetmeet-i-larvik/?do=findComment&comment=465688

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del hadde det mye morro på dette treffet! den eneste negative var da jeg fikk blålys blinkende bak meg etter å ha dratt vtec ut av et lyskryss og laget "litt" lyd..

Kjipt med evo'n da! tenk så greit dette hadde vert hadde blålysene holdt seg unna! greit nok at de skal ta grisekjøring og slikt, men det får jo være grenser for firkantet system

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ^Integra_R^

Jeg for min del hadde det mye morro på dette treffet! den eneste negative var da jeg fikk blålys blinkende bak meg etter å ha dratt vtec ut av et lyskryss og laget "litt" lyd..

Kjipt med evo'n da! tenk så greit dette hadde vert hadde blålysene holdt seg unna! greit nok at de skal ta grisekjøring og slikt, men det får jo være grenser for firkantet system

Hva sa de til deg da?

"Bilen din bråker og går for bra.. Få lappen din!" ? :D

Trur forresten jeg så bilen din, hadde du hvit integra og stod rygget opp til veggen på lidl med panseret oppe?

BMW E46 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en liten tanke om å høre med dere fra Larvik om vi skulle ta en tur på Nordbyen på Søndag morgen med et par søppelsekker da jeg så flaskene osv som lå igjen.......

Dette da selvfølgelig med ØP på slep så vi kunne gjort et bedre inntrykk av treffet og vi Larvikanere(ryktet).........men men....kanskje vi skulle gjort det neste gang??????????(tenkte jeg da jeg sto opp engang etter 11)

Må si at oppfordringen om burning hjelp vel litt....var ikke mer enn 2-3 som la igjen litt gummi på Nordbyen...(?)

Uansett mye å se på,litt å sikle på og noe å le av.....(råtten Lancer og Hundai Accidente etter hverandre med like kapsler bl.a.)

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eek

http://www.op.no/nyheter/article1265766.ece

artikkel fra lokal-avisa!! :)

L0L? :p

"Distriktssjefen sier han vil ta kontakt med politiet for å finne ut hvordan situasjonen har vært.

– Vil det bli aktuelt å ta denne saken noe videre?

– Først må vi finne ut hva som har skjedd, og hva slags klager som er kommet inn, sier Stenmark.

– De har ikke fått noen tillatelse av oss til å bruke parkeringsplassen. Det er ikke Lidls policy å la andre enn våre kunder benytte seg av området, legger han til. "

hehe ufint, men uansett sto det jo ikke noe parkeringskilt eller no åpnings/stengetider så de kommer jo ikke så langt med det uansett!

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår