Gå til innhold

Har en helt orginal Audi 80. Forslag til småting jeg kan gjøre med den?

Ranger emnet

C_D_R

Anbefalte innlegg

Hei på dere. Ja, jeg har da for ikke så lenge siden kjøpt en strøken Audi 80. Det er en 1987modell med 1,8S 90hk maskin som står i. Etter hva jeg har skjønt er det en Type89(?)

Vil gjerne gjøre den litt kulere, men jeg har ikke så mye penger. Har dere noen tips til ting jeg kan gjøre uten at det koster så mye. Lurer kansjke på og fjerne Audi 80 og 1,8S merkene bakpå, men vil det se bra ut? Litt mer clean liksom.

Ligger noen bilder av den her:

http://www.minebilder.no/fotoalbum.php?aid=471889

Lurer på og skaffe meg noen felger til våren når jeg har råd. Hva slags merke,str osv foreslår dere da?

Og hvor mye koster det sånn ca for fire greie felger. Bolt x sirkel er 4x108 har jeg fått for meg.

-88 Audi 80 1,8S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte til helrøde baklykter og hvite blinkers foran og på siden gjør jo at bilen får et annet utseende med en gang.

Det pluss 17" felger og senking så har du en pen bil. :)

Hadde det vært min bil så hadde jeg også fjernet den kromringen rundt grillen din og heller satt på en kamei grill eller noe.

Det er det jeg hadde gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by C_D_R

Hmm, hvor mye koster det sånn ca for nye blinklys da? Er det lov med røde blinklys bak da? Og er det noe jeg, som har null peiling på bil, kan klarer og fikse? Klarer jo og mekke litt, men har aldri gjort det på bil.

Blinklys koster ikke mye. Sideblinkers koster kanskje 400,- eller noe. husker ikke men ikke dyrt.

Røde blinklys bak er lov. Disse kjøper du hos en sjappe som selger slike. :) Går an å spraylakke dem du har og men det blir som regel ikke pent. Kjøp røde blinklys bak så får du med godkjenningspapirer på det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lista over hva jeg hadde gjort :

Hvite sideblinkere og blinkers.

Helrøde baklykter.

Lakket alle svarte lister i bilens farge.

Lakka grillramma i bilens farge.

Lakka bak og front fanger i bilens farge eller eventuelt byttet fangere.

Lakka speil i bilens farge.

Senking.

17" felger.

PS ! Interessert i å bytte grillramma mot en kamei grill ?? den som sitter på bilen her :

mfb05.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider