Trevil Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Hei, noen som kan hjelpe meg med å få tak på GTE speil til kadetten min? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Har du prøvd her? http://www.engelund-racing.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Eller her....... http://www.opelhugg.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Hvis det er C GT/E du tenker på så kan du ta speil fra svenske ascona b'er. Samme speil som gt/e. Har du D GTE så er det engelmann speil på noen modeller. Disse speilene kan du kjøpe hos blitzpower.no Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trevil Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Det er C modellen jeg tenker på ja, englund eller opel høgg har nokk ikke disse, har heller ikke funnet noe bilde av en svensk ascona b, men jeg leter... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 blitzpower selger kun kopier av engelman speila, å de er ikke på langt nær så fine. svenske ascona b'r med gt/e speil? bilder takk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 det er i allefall bare tull. ta og søk etter Ascona B på blocket.se eller bilannonser.se ikke mye gt/e speil på dem i allefall Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trevil Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Det med ascona b speil er nokk bare en spøk, man må nokk smøre seg med litt av hvert og bare vente... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 det jeg sku fram til :D men de gt/e speila pleier å ligge stivt i pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Da får jeg bare beklage, ser ut som jeg har driti meg ut litt her. Var en som absolutt mente at svenske asconaer hadde gt/e /berlina speil. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg