Dr_S Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Har en gammel hjelm liggende som jeg tenkte børste støvet av. Men den er full av gammelt støv, hårvoks og svette (urk), og jeg vil ikke uten videre dra denne på hodet :) Noen gode metoder for å rense/vaske en slik hjelm innvendig? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 er ikke det bare å ta ut innerforet a?er hvertfall det på min Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Mitt sitter fast..jaja..kan jo teste med litt møbelrens Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Fikk du den ren eller kjøpte du deg balaklava istedet? :) Har en (ski)hjelm med fast trekk inni. Smart når man blir svett på hodet nesten hver gang man gir jernet i bakken.. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 kjøp hjelmrens, fra mc sjappe ell no..de funker helt suverent.. mulig du må skrubbe litt uansett:P Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg