Gå til innhold

Bilstereo bilder + biler fra soundoff på bilradiospesialisten

Ranger emnet

Stephan

Anbefalte innlegg

Mange flotte bilder. så ut som det ble skikkelig vellykket ja. feller nesten en tåre over at jeg ikke fikk til å stille selv i år:( Men blir vel til neste år også :D

Mange pene biler. Er tydelig at bilmiljøet i Trondheim vokser for hver dag som går :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro at det er oppsluttning i bilstereomiljøet. Er bare å håpe at oppsluttningen rundt diverse treff holder seg, og at det blir litt mer blest rundt arrangementer slik at man kan rekrutere flere. Er alltid moro å dra rundt på treff å se på andres løsninger, og valg av komponenter, og ikke minst lytte på resultatet.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Larson

Du fikk ikke med deg merket på volt/temp osv. anordningen på dette bildet? IMG_0061.jpg (side 6)

Mvh Larson

IMG_0061.jpg

Nei.. desverre.. bildet ble dårlig fordi det er en knapp som jeg må trykke inn på kameraet ved nærbilder som jeg selvfølgeli glemte å trykke inn... skulle ta bildet av det "in action" og.. men glemte av det rett og slett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Xplod

Mange flotte bilder. så ut som det ble skikkelig vellykket ja.

Var my bra bilder dær ja :)

feller nesten en tåre over at jeg ikke fikk til å stille selv i år:( Men blir vel til neste år også :D

Neste år Xlpod...noterer deg ned allerede jeg da? :D

Mange pene biler. Er tydelig at bilmiljøet i Trondheim vokser for hver dag som går :)

Ser sånn ut ja...og bra er det :)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [Pastor]

Dette bilde ar fra min bil, å det er en COOLMASTER som man får kjøpt på datakjeden, eller komplettdata til ca 395kr

Damn.. det skulle du ikke ha sagt.. hehe;) *fattig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider