larsdaniel Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 satt og kjeda meg og slang sammen noe. komentarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klokka Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Bra, men likte ikke frontfangeren i det hele tatt.. Er ikke no fan av carbon sånn generelt, så panseret var heller ikke så fett. -og bakhjulet ser ut som det går litt for mye innover bak der. -Du kunne sikkert gjort no med lyktene og grillen også.. Ellers var det stilig lakk og amerikanske hjul :p Siter Hilsen Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Syntes den var heftig :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Var ikke så tøft når GMC merket var feil vei syns nå jeg. Likte ikke frnot fangeren fordi det var ikkje gjennomfør skikkelig. Var liksom bare fanger og panser så var den vanlig ikejn. Men pen bil ellers. Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Den var drit kul, potta bak burde kanskje stikke bitte litt mer ut, ble litt for mye carbon i fronten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Vær nådig, kutt ut all den karbonen. Blir jo kvalm av mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by 70c Vær nådig, kutt ut all den karbonen. Blir jo kvalm av mindre. Du er jo hyggelig:rolleyes: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Her er et par ting jeg syns du burde fikse: -Få GMC merket og skriften å frontdøra riktig vei -Legge til en metall ring (f.eks) rundt hullet til potta. Ser ikke helt ekte ut sånn som det er nå. -Ser ikke ut som sideskjørtet erhelt jevnt. -og dropp karbonen, kulere uten :) Men ellers så bilen fet ut. Godt laget. Konge lakk! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by -carude- Du er jo hyggelig:rolleyes: Det var ikke ment personlig til denne modden, men jeg er så lei av at alt mulig skal være karbon på mods for tiden. Enkelte ting passer bare ikke i karbon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg