Gå til innhold

nye impraza er stygg?

Ranger emnet

Speeder

Anbefalte innlegg

Er enig med at den med bugeye ikke er den peneste å sjå til.. (Sti vers. er likevell mye penere en standar wrx`en) Men som sagt så er ikke det der den nye imprezan.. For den ser slik ut 03Impreza_STi_Front.jpg

Mere info i dene tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=3355

Subaru Impreza Drivers Club Norway

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detter er vel den nye.

176507.jpg

Før så sverget jeg til den eldste typen Impreza og syntes den var desidert den fineste. 2000 modellen var nesten til å spy av når den kom (min mening) men nå har jeg blitt mer og mer vandt til den og synes den blir tøffere og tøffere.

Akkurat nå som den skal erstattes av en ny...

EDIT: Var litt for sen... :D

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den Sti`n som er å få nå er tøff jeg, som sagt så har jo Petter Solberg en slik som privat bil. Han fikk den en god stund før det stod noe om den husker jeg. Du må oppleve den, den ser så sinnsykt gjennomført ut. ordentlig 4 pots brembo kalippere, store luftinntak foran, stor spoiler bak(prodrive versjonen), bøttestoler, 265hk(280hk hvis du tar av den eurpeiske eksosen og setter på orginal) og mye mer...

Gleder meg til å se den nye typen når han får den, sikkert ikke så lenge til...utpå nyåret eller rundt påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

Bilen Code-Man la inn er dritfin... Håper den nye ser sånn ut, har sett flere andre bilder av nye som er stygge.

Det ER den jeg la inn som er den nye.. Bildet er i fra Paris motorshow der den for førsrte gang ble lanser.. Å Bilde Famir la ut er Rallybilen Petter skal bruke.. Å den blir brukt fra første løp om noen mnd i monte carlo... (Å de påstår den skal i alle fall være like bra som peugeot`ene om ikke bedre.. :D Den har vist en helt ny motor, og er mye mere aerodynamisk.. ) :D *Gleder meg til rally monte carlo*

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Code-Man

Det ER den jeg la inn som er den nye.. Bildet er i fra Paris motorshow der den for førsrte gang ble lanser.. Å Bilde Famir la ut er Rallybilen Petter skal bruke.. Å den blir brukt fra første løp om noen mnd i monte carlo... (Å de påstår den skal i alle fall være like bra som peugeot`ene om ikke bedre.. :D Den har vist en helt ny motor, og er mye mere aerodynamisk.. ) :D *Gleder meg til rally monte carlo*

Bra! Vet du når den kommer til Norge og erstatter nåværende? En kompis skal kjøpe til våren, håper den nye typen har kommet til den tid.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triggerhappy: Har ingen anelse når den kommer for salg i norge.. Men om kompisen din skal kjøpe ny så håper jeg at han venter ja :)

Essex: 95 mod ?? er ikke mange av de.. Må vel ha 96 om det skal bli noen.. Kjipt at det er sort instrumentpanel ja.. 98 og utover hadde hvitt om jeg ikke tar feil... (???)

Ganske fett det blå`e i den nye da ;) Med STI i rosa skrift seff :D Å turtelleren i midten ;)

]03Impreza_STi_Cockpit.jpg

Mye mere om den nye subaruen i en gamlere link hær:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=3355

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...