Baldrick Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Noen som har EvoX 2.5 eller aller helst 2.6 liggende? Gjerne også linker til info om flashing... Noen som har gjort det selv? Vet det kan gå galt, men skal vell egentlig være en kurrant sak?!? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|PsYcHo| Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Originally posted by Baldrick Noen som har EvoX 2.5 eller aller helst 2.6 liggende? Gjerne også linker til info om flashing... Noen som har gjort det selv? Vet det kan gå galt, men skal vell egentlig være en kurrant sak?!? Jeg har no bios oppdateringer liggende på min ftp send meg en mail psychohalvorsn@hotmail.com kan ikke si jeg har noe erfaring med flashing av xbox.. :D Siter <-- Drive as hell before the devil gets you --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Originally posted by |PsYcHo| Jeg har no bios oppdateringer liggende på min ftp send meg en mail psychohalvorsn@hotmail.com kan ikke si jeg har noe erfaring med flashing av xbox.. :D Mailadressen din fungerer ikke! Mailadressen min er g60@c2i.net tilfelle du har noe å dele:-) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|PsYcHo| Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Originally posted by Baldrick Mailadressen din fungerer ikke! Mailadressen min er g60@c2i.net tilfelle du har noe å dele:-) adressa skulle være psychohalvorsen@hotmail.com og jeg må bare presisere at jeg ikke vil ha no pes vist du flasher xbox og noe galt skjer.. :D Siter <-- Drive as hell before the devil gets you --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg