Gå til innhold

Golf 1.8 GTI 1983 mod påkostet 50000 vurderes å selges

Ranger emnet

VWLOVAH

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har sett flere Golf 1 på AutoDB som gikk for over 40.000,-

Det lyste entusiast-bil av bilene da. Og når du har brukt 50.000,- på bilen er det vel en entusiast bil... så litt lakk for å vise at den er tatt vare på osv. hjelper mye det.

Er den noe senket? Eller er det kun en helt original Golf 1 som er påkostet 50.000 i deler?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWLOVAH

Det som menes med at den trenger litt oppussing utvendig er at da kanalene er byttet, ble dette lakkert og rustbeskyttet. Så det er svart til litt over kanalen. Pluss at en liten bulk på ene siden er sparklet over å grunnet. Er også litt sparklet på bakluka Ellers trenger den ikke noe mere lakk.

det går jo fort et par lapper bare på dette. at bilen har selvtonede(?) baklykter og sideblink synes jeg trekker ned siden bilen skal fremstå så orginal som mulig. vil jo også si at det er litt kjipt med kun et hjulsett, sjøl om det er helårsdekk.

skal du få så mye du håper på tror jeg du må gjøre den ferdig først mht lakk, og ikke minst finne den rette entusiasten :)

men bilder kan jo muligens få enhver til å endre mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Har sett flere Golf 1 på AutoDB som gikk for over 40.000,-

Det lyste entusiast-bil av bilene da.

Hva Golf 1 "ikke cab" har blitt solgt for over 40.000?? Ikke det at jeg tviler på at sånn skjer, men har ikke sett noen annonsert for så mye utenom einserfreak sin og den gikk for under 40' og var tross alt en av norges peneste Golf 1.....

Har desverre null tro på du får så mye som 25.000 for en bil som ihvertfall ikke høres særlig pen ut. Klart det er pluss at mye er byttet men alikevell.. for at en skal få 25.000 for en slik bil så må nok mer eller mindre hele bilen være strøken! Tror som mange andre at sjansen er bedre å få 31.000 for en strøken bil enn 25 for en som trenger lakk.... tror heller det er så mange her som klarer å få hellakkering til 6000 kroner.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWLOVAH

Eu godkjenning er iallefall intet problem! Alle punkter i eu-skjemaet som skal sjekkes består jo av nye deler hehe!

Jobber på et godkjent bilverksted så Eu-godkjenning kan jeg garantere!

Men koster meg jo omreg avgift pluss halvårsavgift for iår + nye skilter for å få skilt på den. Lite vits å betale alle disse avgiftene for å få en tusenlapp ekstra :P

Men den som kjøper den kan omregge den på seg, så kan jeg ta Eu-godkjenningen på min egen regning!

Å bruke 6000 kr på å få den hellakert for min regning blir nok uaktuelt. Da må jeg liksom få 31000 kr for den....

Det som er plusset ved denne bilen er at alt arbeidet er utført av fagfolk! Ikke noe hjemmemekk her i gården nei!

Farge er GTI rød med sorte gti striper, det er også gti spoiler på bakluke og gti leppe foran.

Helt nytt øyelokk/grillspoiler fra NBS kan også medfølge. Det er jo også selvfølgelig GTI grill med 4 lykter og rød gti list pluss gti merke.

Bilder kan jeg prøve og hoste opp i løpet av kommende uke.

Fag folk?

jobbet lenge i faget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider