Gå til innhold

Golf 1.8 GTI 1983 mod påkostet 50000 vurderes å selges

Ranger emnet

VWLOVAH

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Baldrick

Hva Golf 1 "ikke cab" har blitt solgt for over 40.000?? Ikke det at jeg tviler på at sånn skjer, men har ikke sett noen annonsert for så mye utenom einserfreak sin og den gikk for under 40' og var tross alt en av norges peneste Golf 1.....

Har desverre null tro på du får så mye som 25.000 for en bil som ihvertfall ikke høres særlig pen ut. Klart det er pluss at mye er byttet men alikevell.. for at en skal få 25.000 for en slik bil så må nok mer eller mindre hele bilen være strøken! Tror som mange andre at sjansen er bedre å få 31.000 for en strøken bil enn 25 for en som trenger lakk.... tror heller det er så mange her som klarer å få hellakkering til 6000 kroner.

Jeg synes einserfreak sin iallfall stod annonsert til 40.000?

Også var det en blå en for en god stunt tilbake som stod annonsert til 38 eller 39.000,- som forsvant rimlig fort. Vet ikke om den gikk for prisen men...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Jeg synes einserfreak sin iallfall stod annonsert til 40.000?

Også var det en blå en for en god stunt tilbake som stod annonsert til 38 eller 39.000,- som forsvant rimlig fort. Vet ikke om den gikk for prisen men...

Synes så tydlig du lenger oppe skrev at flere enere hadde blitt solgt for over 40' jeg ;)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by VWLOVAH

Bilder kommer imorgen el senest søndag

hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag? det er mandag. osv... *synge* dvs. at bildene burde vært her nå. håper de kommer i dag da, har lyst til å se litt bilder av bilen din ;)

- '90 Audi 90 Quattro

x '87 VW Jetta GL

x '86 VW Golf GTi

x '90 VW Jetta CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider