Mk2-16v Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 right click, save as Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 :D Kongeklipp! Nesten så jeg tar to lunsjbrett i kantina på jobben og prøver. Polo doin´donuts ;) Dette må vel bare prøves synes jeg... og filmes dah.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Fyy faen, dette var rått... Dette må jeg prøve en gang, må først få tak i en billi bil..... Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 den er rå, og gammel (ikke at det er noe galt i det siden folk ikke hadde sett den) :D Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg