Åge Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Skal til Strømmen i kveld, er det flere som kommer? Skal være i nærheten hele helga så er det noe som skjer eller blir jeg nødt til å ta en stille helg på sofaen:( :D . Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Originally posted by Åge Skal til Strømmen i kveld, er det flere som kommer? Skal være i nærheten hele helga så er det noe som skjer eller blir jeg nødt til å ta en stille helg på sofaen:( :D . strømmen er drømmen ! :D send en sms så kommer jeg vaffal !! bror oxo sikkert ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Send meg en sms også Åge så kan jeg ta meg en tur til Strømmen........hehehehe :D :D :D :D :D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg