Gå til innhold

Røde supra'n i Trondheim i utforkjøring

Ranger emnet

FoxFlyer

Anbefalte innlegg

Originally posted by funkes

Det var det vel. Det var 100 meter det var snakk om, om det stemmer eller ikke er en annen sak :D

Av og til så lurer jeg på om foreldrene dine angrer fælt på at du fikk vokse opp....

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg.

PMSL! :D Du får sagt det du! :D

Men uansett, ikke noe vits i å spekulere om fart og strekninger og alt det der, blir bare synsing og troing uansett.

True...for de uinnvidde så hadde vi værsting regn hele den ettermiddagen/kvelden. De som har litt ærfaring med bakhjulstrekker med turbo og 'nok' hester vet hvor yderst lite som skal til for at ting går galt når det høljregner....nuff said...

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

True...for de uinnvidde så hadde vi værsting regn hele den ettermiddagen/kvelden. De som har litt ærfaring med bakhjulstrekker med turbo og 'nok' hester vet hvor yderst lite som skal til for at ting går galt når det høljregner....nuff said...

@lpher

Hmmm, tror d skorta på erfaringa her, tror du ikke @lph?

Har ikke Supra'n en slik knapp på dashen for å koble ut/inn antispinn da? How is it hangin', forresten? :op

Alpina B10 BiTURBO

-"If the Alpina Biturbo emerges in the rear view mirror, there is no escaping.!" Sport Auto- Januar 1990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjipt at sånt skjer....

<moralpreken>

Og, også utrolig kjipt at folk som ikke aner noe om saken skal begynne å spekulere og slenge dritt... men, sånn har det blitt på bilforumet...

Håper det gikk bra med sjåføren i det minste.... en bil kan alltid erstattes.

</moralpreken>

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Norsmurf

Utrolig kjipt at sånt skjer....

<moralpreken>

Og, også utrolig kjipt at folk som ikke aner noe om saken skal begynne å spekulere og slenge dritt... men, sånn har det blitt på bilforumet...

Håper det gikk bra med sjåføren i det minste.... en bil kan alltid erstattes.

</moralpreken>

Men at det har vært tullkjøring er det ingen tvil om.

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Trotto

Hmmm, tror d skorta på erfaringa her, tror du ikke @lph?

Jeg kjenner ikke Mr. Stokvik så godt at jeg kan bedømme det...men når det er sagt så er det ikke akkurat den første rå-bilen som har stått i familiens garasje da...

Originally posted by Trotto

Har ikke Supra'n en slik knapp på dashen for å koble ut/inn antispinn da? How is it hangin', forresten? :op

A little to the left at the moment :D

you?

EDIT: Faan det er DEG ja?! :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by raboc

Men at det har vært tullkjøring er det ingen tvil om.

Det var min første tanke også...enklest å tro det...men jeg må innrømme at jeg nå ikke er så sikker på at det var så my tullkjøring som folk tror...

Det skal YDERST lite til for at ræva bytter plass med fronten på en singelturbo-supra av det kaliberet der...spesielt på vått føre...MEN..som nevnt utallige ganger før...det blir kun unødvendige spekulasjoner...kun sjåføren som vet hva som skjedde...

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

Faan det er DEG ja?! :D

Jepp, fikk lyst til å bytte forum, og her er det jo masse aktivitet. Flott! Måtte forresten bytte turbos i sommerferien, så nå er det gjort! Har montert dump ventil også. Tror du f*en ikke det mangla dump på bilen. Ikke rart turboene ryker hver 50000 km!!! Nå lader vi litt mer enn originalt, så vi er nok i nærheten av 400hk nå, tenker jeg. Har kjøpt ny vinterbil, arva etter bestefar, spørs om jeg må oppgradere lydanlegg et par hakk. :op

Alpina B10 BiTURBO

-"If the Alpina Biturbo emerges in the rear view mirror, there is no escaping.!" Sport Auto- Januar 1990

Lenke til kommentar
Del på andre sider