F33lGooD Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Noen her som har gatebil fra rudskogen 2002 filmen.Der er det to "lilla" civicer....Noen som vet noe om hvilken styling de har? Skal prøve å legge ut bilder av de...når jeg finner ut hvordan man gjør det=D Siter kalle K.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by F33lGooD Noen her som har gatebil fra rudskogen 2002 filmen.Der er det to "lilla" civicer....Noen som vet noe om hvilken styling de har? Skal prøve å legge ut bilder av de...når jeg finner ut hvordan man gjør det=D Den ene er min ;) Wings West styling på den hvertfall, den andre er jeg ikke sikker på hva slags styling det er.... Gå inn på http://www.club-honda.org for mere Honda saker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg