liIIebror Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 jeg må da ha et sted å stå i vinter.. ellers bli je gvel aldri ferdig.. helst i nærheten av strømmen.. men alt blir vurdert.. så rop ut hvis dere har noe folkens.. har liten tysk bil så bruker ikke all verdens plass Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 bli medlem på haugenstua motorsenter? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 kan bilen stå inne i hele vinter da?? den er ikke kjørbar nå liksom Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 henger meg på denne topicen her jeg. Hvis det er noen ved eller i Lillehammer som har en grei garasjen til leie i vinter så si ifra til meg ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by liIIebror kan bilen stå inne i hele vinter da?? den er ikke kjørbar nå liksom Spør rakriste på forumet da han har hatt sin prosjektgolf stående der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg