L&D Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Sånn ca. hvor lang tid trengs for å hive ut en b230a motor for en som har gjort det før??? Og hvor lang tid tar det å hive inn igjen en b21at i den samme bilen??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by L&D Sånn ca. hvor lang tid trengs for å hive ut en b230a motor for en som har gjort det før??? Og hvor lang tid tar det å hive inn igjen en b21at i den samme bilen??? Nå som jeg veit alt som skal gjøres på denne typen motorer, så tror jeg det skal bli gjort mye på 3 timer.... Med riktig utstyr til letting etc... Men B21AT er jeg ikke kjent med, så den tør jeg ikke svare på... Men du får nok 230'n ut på 2-3 timer tenker jeg... Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 je hadde mye enklere bare tatt turbokittet av b21 og satt p b23 :P men viss motoren er deffekt. regne 2 dager til avsetting tilfelle problemer.. men 5-6-7-8 timer burde du vel klare det på! Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 på den 230a'n er det vel normal kompressjon går jeg ut ifra og da vil ikke turboen ha noen serlig effekt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 hvis man jobber effektivt og ikke tar ut bare det som er nødvendig, skal det nok gå fort :) (3+ timer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg