Jafo Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 S2 er antatt released nå om ett par måneder, men en del av nyhetene er allrede sluppet: Skade: dynamisk skade som tar hensyn til treffpunkt, fart, vekt og ikke mist hva du treffer, slik at du teoretisk kan bende bilen rundt ett tre :D selfølgelig flere biler og nye baner. en liten lekesak er GTR, basert på GTi, men med betydelig vassere motor, bredere skjermer og slicks. FZ50: ser ut som en Ferarri, men har en 3,6 liter boxer 6 i hekken... LX8 enda sintere LX (Catherham, super seven lookalike) 3,5 liters V8 i nesa, brede slicks... en av videoene viser den dra ut fra pit... drar LETT 200 på 3. gir. En Formel bil. en nusselig liten sak som heter UF1000, ser ut som en Mini med kjøreegenskaper og motor deretter :P FXO GTR kommer med mere pepper det kommer en "moderat" motorisert bil med midtmotor, type MR2 eller noe deromkring men en liten ting som det bare står noe så vidt om er mulighet for bruk av FF shifter. Det vil si at du kan koble opp en vanlig FF joystick og definere den som en "H" shifter.. Tror det kan bli usansynlig kult.. tenk deg, river spaken fra 1. til 2. men er litt for kjapp med clutchen, og du bare kjenner at girkassa jobber mot spaken... :cool: (her er det bare så vidt vist skjermbilder for oppsett av dette.. ikke hvordan det er i bruk...) for masse mere info, filmsnutter osv sjekk denne tråden på RSC (det Offisielle LFS forumet) Kan virkelig anbefale JoeCools film :http://www.liveforspeed.net/gc/GC2004.wmv (28 mb) Ser jeg DEG i S2??? :cool: Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Dreier Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Jafo Ser jeg DEG i S2??? :cool: Seff! Har vært S2 licensed lenge nå, jeg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 når jeg får bredbånd hehe gidder ikke sitte på 3timer sånn som når jeg lasta ner S1 :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Dreier Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Hvor i Rogaland? Ække sikkert det er så langt å kjøre med en CD, vettu... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 jeg er ikke S2 licensed, må jeg betale mere da får spillet?? Men jeg skal garantert ha spillet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Dreier Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 det koster £12 for S1, og £12 for S2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Atle Dreier Hvor i Rogaland? Ække sikkert det er så langt å kjøre med en CD, vettu... ;) Det er vel et stykke fra stavanger, vikedal heter det her ;) Men,men håper på 1024 linje i oktober(hvis alt går etter planen noe det seff aldri gjør). Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Atle Dreier det koster £12 for S1, og £12 for S2 Ok, så de som har S2 license må betale like mye som de som ikke har det.. ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 ja, for å benytte S2 må du ha betalt til sammen £24 (enten på en gang, eller to ganger) :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 men hvem har vel ikke S1 lisens fra før :rolleyes: ALLE som liker bilspill burde prøve det ! ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg