GolfRallye Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Selger to stykk KN filter for Weber forgassere(passer sikkert andre gassere oxo). Filtret heter E3344. Koster 365 pr. stk. hos forhandler. Filtrene er nye, men originaleskene har jeg ikke lenger. Selger begge for 500,- Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aVWe Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 heisann trenger no filter jeg ja! passer vel på 45 gasserne (trettene) disse? ubrukte sa du? var d ikke deg jeg kjøpte innsuget av oxo?:rolleyes: Siter ~Brooom~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Originally posted by aVWe heisann trenger no filter jeg ja! passer vel på 45 gasserne (trettene) disse? ubrukte sa du? var d ikke deg jeg kjøpte innsuget av oxo?:rolleyes: Tror de er beregnet på 40 og 45. Ser ut som det skal gå greit. De er helt nye, ikke brukt eller montert. Tror det var du som kjøpte innsuget. Er vel ikke så mange fra Surnadal som kjører 16v med gassere. Hvordan går det? Hvilket oppsett har du? Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aVWe Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 motoren står i garasjen ennå, venter på eksosanlegg fra torshov!går jo så j**lig treigt:( fikk du brukt webere da? eventuelt husker du hvor store dyser du brukte? sender en pm om filtrene.... Siter ~Brooom~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2002 Originally posted by aVWe motoren står i garasjen ennå, venter på eksosanlegg fra torshov!går jo så j**lig treigt:( fikk du brukt webere da? eventuelt husker du hvor store dyser du brukte? sender en pm om filtrene.... Lag ditt eget eksosanlegg!!! Kjørte et par år med weber gassere. Ble aldri til at jeg fikk tunet gasserne og tenningen skikkelig. Kjøpte gasserne brukt, satte de på og kjørte. Såvidt jeg husker så var det ikke noe fortenning på fordeleren til 16v( ikke uten den originale hjernen). Så det å kjøre rundt med masse fortenning var ikke noe særlig. Derfor endte jeg opp med en mekanisk polo fordeler, men denne hadde sikkert ikke den riktige tenningskurven. Og så rustet bare bilen bort før jeg fikk gjort noe. (Golf 1 ja) Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg