Gå til innhold

Golf 2 "Fire & Ice"

Ranger emnet

mbl

Anbefalte innlegg

External equipment

*of 4 light alloy wheels "Estoril", 6 J x 15

*tires 185/55 R 15 V

*Green thermic protection glazing

*double headlight grill with black sealing and black Volkswagen character bumper partially in car color painted (like GTI), black wheel housing and Schwellerverbreiterungen, black lateral impact protection strip with eingeclipstem raster emblem, large front spoiler

*outside mirror housing and rear flap grasp border in car color

*partial darkened tail lamps white turn signals in front Volkswagen characters at the tail black

*signature "Golf" (without CL) in the colour pink

*sealed, Sidemarker "Fire and Ice" Round decoration "Fire and Ice" at the rear side part, emblem Fire and Ice underneath the tail signature "Golf"

Interior equipment

of sport seats with central courses in material "Aerostreifen" in front; violet-blue, seat cheeks in material "Aero Uni" black, sides, soils and stretching hurry in imitation leathers violet, rear seat set in same manufacturing, stick emblems "Fire and Ice" in front seat backrests

*head restraints in front, height and inclination-adjustable, in material "Aerostreifen"

*violet blue/imitation leather violet door and cowls in "Aerostreifen" violet with black imitation leather window parapet wall of floor mats in Feinnadelvelours

*black black roof

*sky foamed instrument panel

*elevatoradjustable driver's seat

*foamed gearshift knob,

*shift lever tulip in imitation leather

*emblem "Fire and Ice" on the ashtray flap in the center console

Function equipment

*Fünfganggetriebe ("Automatik" except special equipment;) *Power steering

*tachometer

http://www.doppel-wobber.de/g2_fire.html

Av motor kunne en velge 1,8 8V, 1,8 8V GTI, 1,8 16V GTI og 1,8 G60.

Rå bile.

Volkswagen - Da weißt man, was man hat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

Vil vel tro at den gikk akkurat som andre Golf mk2 1,8 da...

Nei, hadde en golf mk2 1,8 like før, å jeg kan med sikkerhet si at den gikk betraktelig mye bedre... Det var flere som prøvde den, som også mente den gikk dårlig...

Men dette har jo ikke noe med at det er en Fire&Ice, jeg bare kommenterte det, ettersom jeg hadde prøvd en....

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoFear

Nei, hadde en golf mk2 1,8 like før, å jeg kan med sikkerhet si at den gikk betraktelig mye bedre... Det var flere som prøvde den, som også mente den gikk dårlig...

Men dette har jo ikke noe med at det er en Fire&Ice, jeg bare kommenterte det, ettersom jeg hadde prøvd en....

og da blir relevansen til fire&ice lik 0??

akkurat som mennesker er forskjellige, er motorer det også.. noen er bra, andre dårlige, noen har holdt seg i form, andre ikke..

men å trekke det til at den golfen du kjørte gjelder for alle fire&ice blir jo litt drøyt, som du innså.

jeg har en golf 2 CL 1.6, og den går noe jævelig bra.. kanskje det har noe med at den lader 0.9 ?? men det betyr ikke at alle 1.6'er går bra vel

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by projektRUST

og da blir relevansen til fire&ice lik 0??

akkurat som mennesker er forskjellige, er motorer det også.. noen er bra, andre dårlige, noen har holdt seg i form, andre ikke..

men å trekke det til at den golfen du kjørte gjelder for alle fire&ice blir jo litt drøyt, som du innså.

jeg har en golf 2 CL 1.6, og den går noe jævelig bra.. kanskje det har noe med at den lader 0.9 ?? men det betyr ikke at alle 1.6'er går bra vel

Det var bare en kommentar der, det var det jeg huska med turen fra den Fire&Ice'n jeg prøvde. Det var en av grunnene til at jeg ikke kjøpte den. Motorer er forskjellig ja, det var da vel det jeg skulle kom fram til. Slapp av litt nå og ta deg en pils.

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

Klarer ikke helt å bli enig med meg selv om det er pent eller ikke

har litt samme "problemet" jeg også... Det er litt jente-farger da, rosa og lilla og slik... Så hadde vel passa en stund til meg kanskje...

Men tror kanskje jeg hadde blitt lei av fargene hvis jeg skulle hatt bilen lenge...

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider