Gå til innhold

hvordan legge ut bilde?

Ranger emnet

gofle2

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvordan man legger ut bilder lenger jeg heller. Kunne det før, men så har det skjedd en forandring her. Har prøvd å lese der det står åssen du skal gjøre det, men blir ikke klokere jeg. doh Ingen som kan forklare det veeeeldig nøye i denne posten her? (Er ingen ekspert på detta forumet som mange sikkert skjønner nå.) helpme

Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm

Vw Golf Mk3 cab

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161

Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VW2

Skjønner ikke hvordan man legger ut bilder lenger jeg heller. Kunne det før, men så har det skjedd en forandring her. Har prøvd å lese der det står åssen du skal gjøre det, men blir ikke klokere jeg. doh Ingen som kan forklare det veeeeldig nøye i denne posten her? (Er ingen ekspert på detta forumet som mange sikkert skjønner nå.) helpme

DU må legge bildene dine ut på ett hjemmeomerådet.. Sånn at ALLE har tilgang til de. f.eks http://home.no.net/

Så har du en KNAPP som heter IMG Denne finner du rett ved oppe ved text strørrelse og sånt når du skal skrive ett innlegg.. Bruk denne, og legg ADRESSEN til der bilder ligger, og Bildet vil bli visst i innlegget ditt.

[ I M G ] Bilde adresse her [ / I M G ]

Uten mellomrom

Skjøner du ikke dette. Kan du like så kaste pc'en ut av vinduet å åpne panseret på bilen din og begynne å skru å tenke litt for deg selv at BIL, det er det jeg kan;)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen problem :P

:usuck:

Check out my Audi 80 B4 project!!

1993 Audi 80 2.0 (Gjorde meg Audi frelst)

x 1987 VW Transporter (Turbil reg. på 9 personer!)

x 1983 Toyota Camry 2.0 GLE (130hk, rallebil)

x 1989 VW Golf Syncro GTi (Kræsjet og smadret i et tre.)

x 1996 Volvo 460 GLi (Cruisebilen)

x 1986 Toyota Camry 1,8 DX (Min første bil. Rallebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...